Sya verkopen

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:50

Tsja toen ik opeens Thirza hoorde van ik wil Sya verkopen keek ik er echt aan van: "zal wel weer een bevlieging zijn" of "ze is zeker weer ff lastig geweest".

Tsja dus wat ikke zegt van dat wat wij zeggen (mijn ouders en ik of stalgenoten) dat slaat nergens op want ik zou er niet eens opgekomen zijn. Dit kwam dus echt van Thirza zelf he! Ze denkt er dus echt al ene hele tijd serieus over.

Tsja ik hoor ook dat je met ene pony zoals sya makkelijk bij de paarden kan starten. tsja het kan maar ja Sya is nou eenmaal geen dressuurpaard dus iedere keer zal ze 100 X zo hard moeten knokken dan iemand met een echt dressuurpaard. Al loopt sya wel super als ze er eenmaal doorheen is. Alles gaat nou eenmaal iets moeilijker dan met een sportpaard.

Maar als Sya niet met 10 jaar uit het wild was gekomen en nog nooit bereden was geweest en maar 4 jaar oud zou zijn, dan zou dat starten allemaal wel een leuke uitdaging zijn geweest. Helaas is het voor een wat ouder paardje (ik zeg niet dat ze oud is ofzo) wat moeilijker teleren dan een jong paard.

Lief van ikke om te zeggen dat ze mee mag, maar thirz wil dus nu een paardje waar ze leuk dressuur mee wil starten en waar ze OOK mee naar buiten kan. Ik reed met mijn wedstrijdpaarden ook graag buiten soms wel 4 X per week. heerlijk voor ze, maar het bleef een sportpaard. En tsja om gewoon eerlijk te zijn is Sya gewoon geen dressuurpaard.

Dus Thirza slaap nog een tijdje hierover voordat je een beslissing maakt. Wat je ook doet we zullen je helpen. ook als je sya gaat houden.

Groetjes je zus!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie