Sya verkopen

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:08

Ik heb dit ook gehad.
Ik had toen een heel braaf paardje, was al wat ouder, en daar kon ik heerlijk mee buitenrijden etc. Maar echt dressuren ging gewoon niet. Hij had stijve achterbenen, en had totaal geen aanleg.
Maar hij was echt een ideaal recreatiepaard, deed geen vlieg kwaad.

Toch wilde ik ontzettend graag meer. Ik wilde fanatiek dressuur gaan rijden, met wedstrijdrijden in het vooruitzicht. Wat dus simpelweg niet met die lieverd kon.
Ik besloot hem te verkopen aan een goed tehuis, en zelf een leuk sportpaard te zoeken.
Die vond ik al gauw, en mijn paardje is toen weggegaan aan een ( goede) manege. Waar ik tot de dag van vandaag nog steeds spijt van heb. Niet zozeer dat ik hem verkocht heb, maar dat ik hem aan een manege verkocht heb, dat heb ik mezelf nog steeds niet vergeven. De manege heb ik geen kwaad woord over, maar ik had hem die lessen met al die drukte niet moeten aandoen.
Afijn, dat is weer even wat offtopic...

Als ik het zo lees, heb je eigenlijk al een beetje besloten dat ze weggaat. Zoek echt goed naar een goed tehuis, dat verdient ze.
Veel succes met je beslissing.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie