Sya verkopen

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Thirza

Sya verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 16:47

ja het klinkt gek vooral uit mijn mond maar ook ik heb daar mijn redens voor.

ik krijg haar niet te pakken inde wei tja in het begin is het nog niet zo erg maar als ze dat iederekeer doet wordt ik nogal boos en laat ze zich helemaal niet vangen en het is ook niet leuk voor haar want iederekeer dat ik bij haar ben ben ik boos dat wil ik haar niet aandoen ik wil haar ook niet op stal zetten alleen hierdoor.

ik kan nu even niet rijden vanwege een gekneusde duim en omdat ze hoognodig naar de tandarts moet (komt morgen woensdag) dus hoeft ze niet te werken en laat ze zich heel makkelijk pakken en aaien en alles in de wei dat snap ik niet tja toch ook wel ze wil gewoon niet rijden dat vind ze gewoon niet leuk denk ik.

en ik wil nu eigenlijk ook wel verder dan alleen maar rondjes te lopen en moeilijk te doen ik wil nu eigenlijk ook wedstreiden gaan rijden (dat is nu pas hoor daarvoor heb ik mijn tinkertje niet gekocht)

maar ik vind het ook heel erg moeilijk hoor ik heb haar nu toch 2jaar en dan doe je haar toch echt niet zomaar weg en mensen die mij persoonlijk kennen weten hoe gek ik op haar ben.

het is echt moeilijk maar ik denk dat ik toch echt ook een sportpaard wil.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 17:00

ik heb er echt een helepoos over gedacht ik vind het ook moeilijk maar het is beter ik vind het niet leuk voor haar dat ik iederekeer boos ben

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 17:32

dat niet laten vangen is dus echt een groot probleem ik wordt er zo kwaad om echt vreselijk ik heb ook heel veel geprobeert brokjes kan ik niet doen want ze staat niet alleen en de paarden bij haar latn mij niet met rust en jagen Sya weg als ik met voer aan kom.
de gadachten er achter vind ik vooral niet fijn ze laat zich niet vangen omdat .... maar dat weet ik niet zeker maar ze nu niks hoeft te doen laat ze zich wel pakken

maar het rijden gewoon gaat niet fijn ik heb gewoon de ervaring niet om haar leuk te laten lopen ze kan het maar het lukt mij niet tja oefenen oefenen oefenen maar dan heb ik haar straks goed dan heb ik niks aan want dan ben ik 18 en om haar bij de paarden te laten lopen met haar maatje van 1.48 is ook niks en ze is ook de jongste niet meer (13) helaas dat maakt het ook allemaal veel moeilijker
het is echt niet zozeer dat ik wedstreiden wil gaan rijden maar ik wil meer dan alleen worstellen

ik denk ook aan haar en het lijkt mij ook niks als je baas altijd boos is

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 17:37

nadelen:

ze rijdt niet lekker inde bak
ze laat zich niet vangen
stress kip
ik wil niet alleen buiten rijden

voordelen:

ze is heel lief en braaf buiten en inde omgang

dat had ik dus al gedaan en ik ben niet de enige die het zegt mijn ouders + zus + stal eigenaar zeggen het ook dat ik haar beter kan verkopen
maar het is en blijft zo ontzettend moeilijk

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 10:38

ik heb het nu eigenlijk wel besloten om haar te gaan verkopen ik merk gewoon dat ze het niet leuk vind wat ik vraag ze wil naar buiten maar waar ik sta kan ik niet lekker naar buiten en ik vind het niet leuk om iederedag naar buiten te gaan.
nathalie wat jij zegt ik heb gewoon hetzelfde gehad in het begin toen iedereen het zei dat ik haar moest verkopen had ik zoiets van nee het is mijn paardje en dat blijft ze maar nu ik er over na denk lijkt het mij beter voor haar en voor mij.
ik wil haar ook echt niet verkopen aan een handelaar ik wil hetliefste ook dat ze bij iemand terecht komt die iedere dag naar buiten wil

ik zelf wil een paardje wat al wat kan zodat ik daarvan kan leren ik word met sya goed begeleid (iedere maandag en dinsdag naar les) en dat wil ik ook zeker als ik een nieuw paardje heb.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-02 11:50

Richtje schreef:
Het liefst zou ik dus Tiko willen houden om lekker mee buiten te rijden enzo, en er dan een sportpaard bij willen, maar dit is helaas (financieel) geen optie.

ik zou ook graag haar willen houden en een sportpaard erbij maar dat is financieel gewoon te gek
ik vind dit ook erg moeilijk maar het lijkt me wel beter voor ons.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie