Het Penny gevoel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het Penny gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 00:48

Omdat ik momenteel niet op Händell (rugblessure) en Ilindra (erg hoog drachtig) kan rijden heb ik tijdelijk 2 "verzorgpony´s".
Eerst wilde ik dit een beetje geheim zien te houden, maar vandaag ben ik "betrapt" tijdens een bosrit en kan ik er maar beter rond voor uit komen Haha! .

Ik rijd momenteel dus op 2 Welsh-Cobs van vrienden van ons ze heten Elvis en Presley (heb ik niet zelf verzonnen Schijnheilig ), het zijn twee 4 jarige bruine ruintjes met beide een kolletje en 2 witte achtervoetjes.
Ze lijken precies op elkaar en ik weet pas op welke ik zit als ik aan het rijden ben want dan voel je het verschil wel Haha!
Volgens mij heb ik ze na het rijden al wel eens verkeerd in de stal gezet en kan alleen een DNA test nog uitkomst bieden.

Helaas komt er morgen een Belg voor kijken (ze staan nl te koop) en dan kan ik een echt "Help mijn verzorgpony´s zijn verkocht" drama gaan maken Extreme duivel

Dit is Elvis
Afbeelding

en dit is Presley
Afbeelding

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 01:51

Leuke kruisjes!
Maare kom maar op met het snielige penny drama! Haha!

Alhoewel je wel heel verdrietig kan zijn om de verkoop van je verzorgpony! Veel sterkte! Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:27

Och, dat vind ik toch altijd zo zielig he, als je verzorgpony onder je vandaan wordt verkocht...zo sneu...
Mocht de belg ze meenemen, ik wens je alvast heel veel sterkte hoor!
en als je er over wilt praten, wij bokkers zijn er voor je hoor!
wij begrijpen je verdriet.....
Sterkte.....

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:32

Aaaah wat sneu nou toch zeg.... Verdrietig
Wens je heel veel sterkte als ze weg zijn Knipoog
Enne mochten ze verkocht worden en je kan echt niet zonder dan staan hier nog 2 shetten die voor de kar gaan.....en nog een fjord die bereden moet worden Knipoog
Zijn dat de ponys van Connelie?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:38

Ik zie alleen kruisjes.

Maar waarom spotten jullie zo met het verkopen van verzorgpony's? Dat is heus niet speciaal voor Penny-meisjes hoor. Een verzorgpony is gewoon een vervanging voor een eigen paard, die sommige mensen gewoon niet kunnen betalen! Sorry hoor, als sommige mensen niet genoeg geld hebben daarvoor.
En jullie zijn toch ook aan je eigen paarden gehecht? Waarom kunnen verzorgsters dat niet zijn aan hun verzorgpaarden? En dat ze er verdriet van hebben dat ze verkocht worden, is toch normaal? Dat zouden jullie ook zijn, als je je paard moest verkopen door bv. geld problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:33

Sorry Marije, het is niet banketstaaf bedoelt hoor maar ik vind sommige reactie´s soms zo ontezettend overdreven.
Komt misschien omdat ik geen 14 meer ben maar 31 en dus heel goed begrijp dat je niet altijd alles kunt houden.

De pony´s zijn niet van Cornelie maar van Jos Elskamp uit Putten.
Albert heeft ze de afgelopen maanden beleerd voor de wagen.
Jos heeft er nog meer staan en ook Cornelie en Katinka hebben gevraagd of ik niet hun pony´s cq paarden wil paarden wil rijden.
Cornelie is deze week uitgeteld dus kan voorlopig ook niet rijden en Katinka heeft op haar werk een pak slaag gehad van een van haar jongeren (ze werkt op Groot Emaus met moeilijk opvoedbare jongeren).
Voorlopig dus genoeg te rijden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:25

haha, echt geweldig hoe je dit vertelt!
Maar wel erg fijn dat je nu weer ff wat kunt rijden!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:55

naja toch wel jammer als ze verkocht worden (voor jou dan)
Ik dank dat ik er met mijn 17 jaar toch ook wel een ''penny" drama van zou maken als m'n vz paard verkocht zou worden. }> Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:03

Marije schreef:
Maar waarom spotten jullie zo met het verkopen van verzorgpony's? Dat is heus niet speciaal voor Penny-meisjes hoor. Een verzorgpony is gewoon een vervanging voor een eigen paard, die sommige mensen gewoon niet kunnen betalen! Sorry hoor, als sommige mensen niet genoeg geld hebben daarvoor.
En jullie zijn toch ook aan je eigen paarden gehecht? Waarom kunnen verzorgsters dat niet zijn aan hun verzorgpaarden? En dat ze er verdriet van hebben dat ze verkocht worden, is toch normaal? Dat zouden jullie ook zijn, als je je paard moest verkopen door bv. geld problemen.


Ja, daar dacht ik ook aan.
Ik vond het ook heel erg toen Bolivia weg moest, ben ik nu dan ook een Penny-meisje Scheve mond

Maar wel leuk hoor dat je nu weer kunt rijden. Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:49

jammr de foto's doen het niet bij mij!
maar hoe je het verteld ik ken die pony's volgens mij!
als ik het goed heb! weet het wel bijna zeker precies de omschrijving en die namen!!
ze stonden eerst bij Hans Post aan de zijdijk in "'s-Gravenzande" ???
ahh ik kan de foto's niet zien Boos! jammer hoor kun je ze misschien mailen..
toen die tijd werden ze iig verzorgt door rene een meisje..!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:53

hahahahahaha! Die namen zijn NIET leuk! Vooral met de naam Elvis mag niet gespot worden....

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:56

helaas doen de foto het niet maar weet welke het zijn en het zijn schatjes.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:56

waarom zijn die namen nou weer niet leuk Carola?

Voor pony`s zijn ze wel leuk, voor mensen is weer een ander verhaal... Haha!

ff ontopic, ik zie de foto`s niet

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 08:40

Ik zie de foto's helaas ook niet, maar heb ze in het echt gezien. Gisterenavond waren ze er nog. Dus je kunt er nog op rijden Haha! Knipoog
Ze zijn ook wel erg leuk!! Nog veel plezier ermee.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 20:38

Hihi, Lia, ik moest toch wel een beetje lachen hoor toen ik dat van die verzorgpony las! Voel je jezelf ook een pennymeisje? Knipoog

Die pony's staan trouwens om de hoek!