mijn pony is vandaag jarig.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 14:31

ohh deze topics mogen niet... ohh!! hahahaha

Maarre gefeliciteerd hoor!! Heb je dr wel worteltjes taart gegeven??



abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:54

Het slaat echt wel ergens op! Het mag gewoon niet... en zodra een van de moddies het ziet en zin heeft om er wat aan te doen, dan zal dat zeker gebeuren!
Als iedereen de verjaardag van zichzelf of van zn paard erop gaat zetten word het nogal vol met verjaardag topics hier..

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:48

Inderdaad grassie...

Enne als snoocky denkt dat het hier alleen gezellig is als iedereen mee deelt dat zn paard jarig is... dan kun je beter meteen opdonderen...

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:11

misschien niet aardig, maar wel eerlijk!

Ik vind het belachelijk dat zij denkt dat het alleen gezellig als iedereen verteld wanneer zn paard jarig is.

Dan beledigt ze iedereen hier op het forum, en ik vind het nergens op slaan... Dus vertel ik haar dat... Das dus niet aardig, maar dat is zij op dat moment ook niet..............


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, capriz, fokfanaat, knockout1, mamabird, mino1, Neon, YandexBot en 121 bezoekers