oi oi, ff voorstellen! Behalve aan Ymke en Francien

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 20:48

Hoi allemaal,
ik ben joyce en rij bijna 6 jaar op manege de boshoeve (dezelfde als Ym en Francientje).
Ik ben de bijrijdster van Brammetje en hij was vandaag wel aan het tuttig doen zeg! Extreme duivel In de buitenbak staan van die bordjes met de letters van de bak en hij ging de hele tijd bij E er vandoor. De E is natuurlijk van Eng.
Nadat ie uitgeraast was, ben ik ff gaan springen. (over de boomstammen in de springtuin!!! Kijk je vast van op he Ym? ik trouwens ook, hihi) Daarna ff uitgestapt zonder zadel en daarna lekker afgespoten en droog gewreven met stro. Maar ga zo slapen, dussuh ik hoor jullie vast wel een keer. Gaaaap Dromen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 20:26

en of ik Ilse ken!!! Ik groomde haar wel eens met carrousellen en spreek haar toch eigenlijk wel elk weekend. En die knotsgekke willem ken ik ook maar al te goed, nog een wonder dat ik daar op ben blijven zitten!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 20:22

Toffe foto's en reacties allemaal. Zal proberen om ook es een keer een foto(s) op internet te zetten! Ja Ym, geloof het of niet maar Brammie vind springen steeds leuker worden *LOL*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 14:32

Zit die manege of what ever op de jachthuislaan bijna aan het einde? Dan ken ik uhm namelijk wel... Maaruh, Bram was maandag eerst bang bij E daarna ging ik springen (hij had een aan de teugelloop dag,hihi en een cross Extreme duivel dag). Daarna moest ik ff wat drinken, was dood, dus ging Arslette er ff een rondje op stappen, want volgens haar Schijnheilig deed jij dat ook altijd. Maaruh ff wat drinken en toen er zonder zadel nog ff op gestapt, toen helemaal afgespoten en drooggewreven. Daarna voer gegeven en dat was het volgens mij.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie