Morgen ga ik d'r halen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 21:16

Ik ben nu al zenuwachtig en dan moet ik morgenochtend eerst nog werken en nog serieus ook, want ik moet mijn nieuwe collega inwerken. Zal wel niets van terecht komen.
Cody bedankt voor je naam tip. Ik heb het een beetje veranderd. Ik ga d'r Chanouck noemen. Past wel bij een indanen paard.
Kim, ik heb er niet meer achteraan gebeld. Deze geweldige vrouw kwam er tussendoor en ik was verkocht. Dus het hier maar bij gelaten. En ik denk dat ik het juiste heb gedaan. Net mijn vriendin nog aan de lijn gehad en we hebben er allebei wel zin. Veel kan ik niet over haar vertellen. Ze komt bij Wezeperbroek vandaan en ik heb er een uur in het bos opgereden en langs de weg, en ze was gewoon hartstikke braaf. Ook toen ik bij een kruispunt moest wachten was ze heel braaf en ook toen er een super grote trekker langskwam en over een brug moest. Een heerlijke gelijkmatige draf en op je pinken te sturen. Dus misschien gaan we nog weleens dressuren. Die man en de veearts vonden het een beetje zonde dat ik alleen in het bos ging rijden. Maarja daar liggen mijn voorkeuren en niet andersom. Het is leuk dat ze kan dressuren. Jullie zullen me wel een of andere gek vinden. Maar mijn bijrijdster neemt wel altijd les, dus dat scheelt, tenminste nog iemand met zijn gezonde verstand. Nou ik ga stoppen. Morgen een lange rit van Loosdrecht richting Assen en terug. DOEIEIEIEIIE I'm so happy
Heike ik ga bordjes kijken.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_San, Diortje_vds, Dries1990, eshz, ikkedus, Ilayla, IngeK, laura_estee, mirriejj, YvonneV en 108 bezoekers