Ravenna is van mij!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Ravenna is van mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 23:05

Nouja, ik moet het toch hier even melden...

Ik had een aanbod gekregen van de mensen voor wie ik (overigens pas enkele maanden) een merrie rijd: ik mocht de merrie een jaar 'gebruiken' om een veulen te fokken: zelf de hengst uitzoeken en zelf alle kosten betalen, en dan zou ik het veulen gewoon 'krijgen', met als tegenprestatie het starten en zover mogelijk brengen van de merrie (in de basissport). Of...het veulen wat er nu bijloopt kopen met fikse korting. En dat is wat ik bevestigd heb dit weekend......ik vind dit veulen superleuk en zal dus elk veulen wat hierna komt ermee gaan vergelijken, als ze weggaat zal ik me altijd vanalles blijven afvragen.
En het beest schijnt echt kwaliteit te hebben, kenners zijn er weg van.

Dus ik ben erg blij met mijn Ravenna (Rubinson x Levantos), merrie, helemaal bruin, hard groeiende...... Party!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 23:16

Foto's komen er zeker, ik zal als ik tijd heb het rolletje volschieten Knipoog ik zoek nog een vrijwilliger voor het scannen en op ITP zetten Schijnheilig Schijnheilig

Maar foto's kan ik jullie natuurlijk niet onthouden!
(heb jouw Sven ook nog niet gezien.....hinthinthint)

Precies de overweging die jij noemt gaf inderdaad de doorslag: ook al kies je zo'n geweldige hengst, je moet altijd maar afwachten wat het wordt. Nu weet je wat je hebt en dat ziet er nu okay uit, het blijft natuurlijk afwachten wat het over drie jaar is.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-02 22:38

Mieke: helemaal goed, is idd een Rubinstein. En die is nu verleden tijd, dus Rubinson stijgt in de markt Cool Hij loopt hier overigens vlak in de buurt, laatst was ik tegelijk met hem aan het losrijden Kwijl (dat is eng...!)
Ken je de hengst verder?

Kitty: Als ik een vuelen zou fokken, zou ik haar pas volgens jaar onder de hengst doen. Het is nu al wat laat (stel dat je haar niet in eens drachtig krijgt) en bovendien zou ik de merrie immers volgend jaar flink gaan trainen en gaan starten

Cody: die afspraak staat! Wanneer kom je?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 13:59

Ehm Gerrie, die zwarte hengst.....ik dénk dat dat Rubinson wás.....

Helaas Mieke, hij loopt onder Jarmella Peterson in het Z2, hier in de buurt (is in eigendom van Jaap Nijboer uit Smilde). Het paard gaat wel erg goed en binnenkort wilde hij hogerop met het paard, maar dan in Duitsland.
Ben ik toch wel benieuwd over welke hengst jij het dan hebt! (mischien zijn er twee Rubinsons?)

edit voor Mieke: Ruby Sunday, haar halfbroertje, een Rubinson x Hill Hawk staat nog te koop (ook een veulen van dit jaar) Knipoog Knipoog Knipoog

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 14:12

Dees......lezen! Knipoog 't is RubinSON, Rubinstein is dood.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 21:19

Hoezo, waarom Loes er was? Verward

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 22:40

En jij denkt dus dat ze voor Rubinson kwam? (voor ik het weer eens verkeerd begrepen heb, maar dat zou niet verkeerd zijn)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora, ImkeTarek, Natascha, Pellelilly, Ubermetrics en 40 bezoekers