Hoera ik heb een weitje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 16:35

Ik heb van kennissen een weitje in bruikleen gekregen !!!!!!!!!
Eerst is het van de week omheind en vandaag is Moon er voor t eerst in geweest .Hij vond het prachtig Liep de showen en had nauwelijks tijd om te eten terwijl het een enorme schranspeer is .
Die mensen zijn blij dat ik er mijn paard op zet omdat ze dan zelf niet met dat lange gras zitten (vreemde mensen he )
In ruil voor t gebruik van de wei doe ik bij hun t lange gras af op de rest van de grond .Dit komt mij dan ook weer goed uit want ik heb vandaag twee kruiwagens vol met gras gemaaid die ik hem dan morgenvroeg geef (scheelt weer hooi) Goed he !!!!!!!!!!!
Ik heb hem er maar een uur5tje opgezet hoor ,morgen mag ie twee uurtjes


ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 16:39

Ik moet hem er alleen met de trailer naar toe brengen ,en das ongeveer 20 min rijden ,maar in de tussentijd dat Moon lekker staat te eten kan ik dan maaien en in de trailer laaien .Bij ons in de buurt is er geen weitje .Ik kon een weitje huren vo0r 3500,- per jaar .Nou ik zei dus aan me nooit niet en ben verder gaan zoeken ,heeft me wel ongeveer een half jaar gekost maar nu heb ik er dan eindelijk een !!!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Afanaisa91, herr_balou, Lalladidoo, laura22, rien10, SusanH, Tijn8, Vagabondo en 77 bezoekers