Auwww... Onder een paard gekomen.. Die zijn zwaar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Auwww... Onder een paard gekomen.. Die zijn zwaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 19:51

Ik was bezig een van de jonge beessies zadelmak te maken, en dat ging eigenlijk nog wel heel goed. Had er al vaak op gehangen, en t beestje was superbraaf. Vandaag wilde ik er dus voor t eerst op. Eerst gelongeerd, en toen erop. Paard werd vastgehouden, en ik wilde een paar pasjes stappen. Wilde meneer niet, en toen begon ie me daar te steigeren! Heel gemeen, hij was met de rest echt braaf dus dat voel je niet aankomen. Hij klapte dus achterover en ik kwam eronder. Ik heb gelukkig niet veel, een zere rug, dikke lip Tong uitsteken en zere tanden. De ene zit heeeeel ietsie los, gaat dat wel weer vast zitten? Scheve mond Ik was echt wel blij dat ik mn champignon op had. Heb een flinke klap gemaakt, maar is mn cappie nou nog wel goed? Is pas nieuw, een Horka.
En dat paard? Die mag iemand anders zadelmak maken! *LOL*

Hedwig

Berichten: 56
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:04

Ik kan me echt wel voorstellen een paard op je!
Moet er niet aan denken !
Veel sterkte veder he!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:39

auww!!!!!!!!!!!
lijkt me zeker niet prettig!!
Enne...............dat wordt een nieuwe cap kopen, als je met een cap gevallen bent is ie niet meer 'veilig'. Er kan een scheurtje in zitten ofzo die je niet ziet, maar waardoor ie niet meer betrouwbaar is. K weet het ook niet precies, dit hebben ze me bij de ruitersportwinkel verteld toen ik een nieuwe cap ging kopen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:46

Steeffie heeft gelijk. Als je valt dan deukt de beschermlaag van je cap in en deze veert nooit meer helemaal terug. Bij een volgende val kan je cap de schok dus minder goed opvangen.

Gelukkig is het nog allemaal betrekkelijk goed afgelopen Scheve mond
Nu nog een vrijwilliger vinden die het beest wil inrijden....... Boos!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 21:09

sjipz van die cap man, die krengen zijn al zo duur... Stomme paardenbeest Boos! Haha!
We hebben al wel een slachtoffer die het paard wil inrijden, rijd ook de paarden voor Stal van der Ham in, die man kan echt onwijs rijden! Die klimt ook overal op. * Sommige mensen! * Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:11

Gewoon bij een proffesional brengen dat paard,niet zelf mee gaan rommelen...
En een paard bovenop je is ook niet alles! Ik ben een keer met een pony achterovergeklapt op de weg. Het was mijn paard niet, maar ik weet nu wel waarom mijn paarden gigantisch op hun donder krijgen als ze een poging tot steigeren doen *LOL* Een meisje bij mij op springles vond het altijd wel grappig en deed er niets aan, die lag er laatst dus ook onder...Maar bij een jong paard kun je er natuurlijk niet altijd wat aan doen Haha!