we tobben maar door

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

we tobben maar door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 21:16

De eerste week na mijn vakantie was weer lekker druk met de paarden. Zondag kom ik op stal, heeft Trammelant een zwaar ontstoken oog. Dus schoonmaken, druppelen enzovoort. Pablo en Raimaer waren wel goed. Maandag dacht ik weer aan het werk te gaan (niet meer met Trammelant, die staat alleen nog maar op de wei), maar Pablo was een ijzer kwijt en liep dus verschrikkelijk aan de longe. Raimaer ging wel lekker, dus die kon ik dinsdag gewoon rijden, en dat ging veel beter dan voro mijn (en haar) vakantie. Woensdag zijn ze altijd vrij, en voor vandaag had ik mijn eerste les weer afgesproken. Ik kom om half zes binnen, zie ik Raimaer staan met een hoop mensen (van stal) eromheen en meteen 'Lielle, we proberen je al de hele tijd te bereiken'. Bleek Raimaer tijdens het bekappen met het touw te hebben staan kloten en zo was de haak in haar lip geschoten. Zij dus aan het trekken, en de hele haak er uiteindelijk doorheen (!) getrokken. Dat werd een enorme winkelhaak en een bloedbad, maar toen ik er was stond de DA net te verdoven, die was dus gebeld door de pensioneigenaren. Na het hechten viel het uiteindelijk wel mee, maar ze mag voorlopig geen hoofdstel aan, en dus weer lekker de wei op met Trammelant. Ze vond zichzelf niet eens enorm zielig, maar liet zich het knuffelen aardig welgevallen.
Als de komende weken zo blijven, mag ik wel een bijbaantje nemen voor de DA; dat wordt dan een krantenwijk of zo (of ander nachtwerk Haha! Knipoog ), want de dagen zitten op deze manier ook aardig vol.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 21:17

Wat zijn het soms toch ook wandelende dierenartsnota's pfffff ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 00:24

Dat gaat fijn zeg Frusty

Misschien kun je voor de zekerheid Pablo een andere naam geven want je wilt mijn rekeningen voor mijn Pablo niet weten Lips are sealed
Hoe gaat het nu met zijn hoeven?

Gelukkig maar dat de DA al bezig was met Raimaer. Hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je soms af Schijnheilig

Heel veel beterschap voor je paardjes!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 09:02

Yep, het lijkt wel of ze steeds iets hebben. Ik voel met je mee, mijn paardje staat momenteel ook weer stil Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 10:07

Wat kunnen die knollen ook stom zijn soms ook he! Ze lopen werkelijk altijd in 7 sloten tegelijk!!!!!! Ik weet het, ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik voor de veearts werk maar niet om op mijn paarden te kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 10:46

Desiree schreef:
Wat kunnen die knollen ook stom zijn soms ook he! Ze lopen werkelijk altijd in 7 sloten tegelijk!!!!!! Ik weet het, ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik voor de veearts werk maar niet om op mijn paarden te kunnen rijden.


OVer sloten gesproken, heel gek, als de veulentje bij ons met mams in de wei mogen, dan liggen de vosjes altijd!! de eerste dag in de sloot. De bruine en zwarte niet, maar de vosjes wel, of is dat kleurdiscriminatie Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 10:49

zweetvosjes wellicht, met blonde manen? Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 11:11

Lielle schreef:
zweetvosjes wellicht, met blonde manen? Haha!

En als er nu een kleur is waar ik helemaal weg van ben, dan is het dus dat wel he! [/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 11:58

Pipo schreef:
OVer sloten gesproken, heel gek, als de veulentje bij ons met mams in de wei mogen, dan liggen de vosjes altijd!! de eerste dag in de sloot. De bruine en zwarte niet, maar de vosjes wel, of is dat kleurdiscriminatie Haha!

Ha ha, mijn Pablo is ook een vosje en lag ook inderdaad meteen de eerste dag dat hij als net geboren veulentje de wei in mocht in de sloot...
En nee, Lielle Pablo heeft geen blonde manen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:22

Zweetvosjes, gewone vosjes, koffievosjes, altijd de vosjes!!! idioot toch??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:42

Jeetje zeg, het zit je ook niet mee! Scheve mond Succes en wens je paardjes beterschap.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:06

Acherme zeg! Jij hebt toch altijd pech met de paardjes.
Ik hoop dat het snel weer wat beter met ze gaat.
Geef ze maar een dikke knuf van mij.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:28

Oh jemig, je moet wel aardig geschrokken zijn toen je dit zag. Tja, paarden lopen altijd te klooien. De kleine donders! Ik weet hoe hoog de da kosten zijn, heb het nog maar net met DC meegemaakt. Hopelijk vind je een oplossing voor de kosten. Geef maar een lekkere knuffel aan dat beest van jou. Hopelijk is ze snel beter! Knipoog