echte paardenpraat!

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:31

jaaaa kim die aflevering had ik ook gezien van Ushi en Van Dijk!!! was echt zielig joh, ik vond t helemaal geen leuke grap omdat toen nog niet zo lang geleden vz pony's van mij verkocht waren. jeetje dat jij dat was!! cool!!

Ok hoe ben ik aan mijn vz pony's gekomen.

Een jaar of 3 geleden (en nog een maand om precies te zijn) ging ik met een vriendin fietsen om paardjes te kijken (deden we wel vaker, gewoon voor de leuk). Op een gegeven moment fietsen we een bospad op (De albaweg voor de kenners van t bos achter Thea) en daar stond een wagentje stil langs de kant met 2 paarden ervoor (tenminste dat vonden wij paarden, t waren pony's van gem 1.45m) De mensen waren aan t praten en wij gingen de paardjes ff aaien (moet toch altijd he als paardengek zijnde). Toen de mensen weer verder reden, fietsten we achter ze aan en begonnen een beetje met ze te praten enzo. toen vroegen ze of we mee gingen, konden we helpen met de paarden uitspannen enzo. Graag natuurlijk!!! *LOL*
Wij geholpen, de pony's in de wei gezet en nog even naar de andere pony's gekeken die er stonden (op dat moment 3 shets en Nina die op stal stonden). Daarna zijn we weggegaan, mijn vriendin is de week erop weer erheen gegaan met de vraag of we vaker mochten komen. Dat vonden die mensen heeeeeel erg leuk en nu komen we er al 3 jaar.
Zo zijn we dus aan Sabina, Jolanda, Nina, Anja en Roos gekomen.
Nu nog hoe ik aan Shico gekomen ben.
Op een dag toen we bij de pony's waren, kwam de boer naar mij toe met de vraag of ik ook wel zou willen rijden (ik reed maar heel soms op Sabina, was meer paardje voor die vriendin) en dat wou ik wel. toen kwam de vraag of ik fjorden leuk vond. ikke stralen "ja ik vind ze hartstikke gaaf!!!". Toen de vraag of ik een fjordenhengst in wou rijden... ik dacht dat ik gek werd!!! we zijn gelijk op de fiets gesprongen en zijn naar shic toe gefietst, zo'n 500m verderop staat ie namelijk. Daar kwamen we Bertus tegen en we zeiden dat we hadden gehoord dat hij iemand zocht om de hengst in te rijden. Ja dat zocht ie inderdaad en of een van ons dat wou doen. aangezien ik fjorden heel gaaf vind en die vriendin totaal niet, heb ik gezegd dat ik t wel wou doen. En ik ben er superblij om, Shic is fantastisch! Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie