lange hoeven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

lange hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 12:05

heej

mijn verzorgshetje heeft altijd hele lange hoeven, ze staat samen met 2 andere shets en de eigenaar laat de hoefsmid pas komen als het bij alle drie nodig is.
maar bij die andere 2 is het ongeveer om het half jaar pas nodig want die hoefjes groeien bijna niet maar bij mijn verzorgshettie begint het een week na dat de hoefsmid is geweest alweer te groeien!

de eigenaar wil niet dat de hoefmis alleen voor haar komt!
het shetje loopt op zich wel goed maar ik ben toch bang dat ze er last van krijgt met die lang hoeven, enne, ze zijn niet een beetje lang maar heel lang!!!!
moet ik hiervoor de dierenbescherming bellen? en als ik dat doe, dan wordt ze toch niet ingenomen he want ik wil d'r niet kwijt!

alvast bedankt! gr moi


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

heej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 13:08

bedankt voor je reactie maare, die eigenaar zegt dat t nog wel ff kan maar ze waren laats echt wel 10 cm te lang echt zielig!

gr anne


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 16:46

ik weet niet waarom ze zo snel groeien, we vetten ze bijna nooit in, we rijden wel regelmatig op de weg maar het slijt niet meer af ofzo, ze gaat wel heel erg achterover staan met d'r voorbenen door die lange hoeven.

ik ga wel ff een keer een foto maken van de hoeve dan kunnen jullie t beter zien!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, JPitty, Kitty_, Mark0919, Riviera87, Vagabondo, xChanelx en 36 bezoekers