knoop doorgehakt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 22:34

..morgen ga ik naar een andere stal!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:37

hartstikke goed van je!!!!echt ,ik zou het ook niet uitgehouden hebben op die stal van jou!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:45

veel succes morgen!

Groetjes Kim

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:46

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:49

wwwwwwwwwwooooooooooowwwwwwwwwwww
Dat is snel!!! Ik ben heel blij voor je.
ik ben heel beneiuwd naar de details!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:18

tell us more!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:19

Inderdaad vertel eens mee. spannend hoor!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:21

wat????waarom nu,is er nog iets gebeurd??
waar ga je heen?? Neem je alle paarden mee?
Als dat zo is zal ik jullie wel missen hoor!!
vertel me meer,meen je dit echt??

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 23:57

Hey Suuz, wat is er gebeurd tussen gisteravond en vanavond????? Heb ik wat gemist of zo??

Maar hartstikke goed van je, voor de paarden is het veeel beter. En voor je eigen gemoedsrust ook!
Mag je lekker in die onwijs mooie grote bak rijden.... ben nu al jaloers .... *LOL* *LOL*

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 00:38

Hoi allemaal,

Tja, er is gewoon niet meer onderuit te komen. Ze zitten me zo te kloten, eigenlijk sinds ik bij Vivian ben gaan lessen. Kom het terrein nauwelijks op of af. Met Imatador mocht ik het terrein pas af als ik het pensiongeld vooraf had betaald. En nu kwam ik zowat het terrein niet meer met 'm op, omdat de manege opeens 3 uur eerder dichtging. Terwijl ze wisten dat ik terug kwam met 'm...2,5 uur rijden. Voor alles moet je smoezen verzinnen, kan niet eens zeggen dat Mat ging dekken om een voorbeeld te geven. Verder is het bekend hoe er daar met de paarden omgegaan wordt qua uitmesten en voeren. Maandag hadden ze weer geen hooi gehad, vandaag is alles op 1 hoop gepleurd: hooi op stro. En wel zeiken om geld. Ik heb Marillion en Phoebe niet eens uit stal gehad vandaag, omdat de manege dus al dicht was. Het is dat Eveline ze een kwartiertje heeft losgegooid. Imatador staat dan wel veilig in zijn box, maar zonder eten. Het is gewoon meer dan genoeg geweest. Ik vind het ontzettend jammer, wbt alle mensen die ik daar ken, vooral dus Eveline. Maar ook Monique en Mireille. Maar zij hebben gelukkig elkaar nog en ik weet zeker dat het voor alledrie mijn paarden beter is. Als ik zie dat zowel Marillion als Imatador zoveel vrolijker zijn na een weekje ergens anders....
Voor mezelf vind ik het nog niks, maar ik ben het gewoon zo beu.
We gaan voorlopig naar Stal Holtslag, waar Orri heeft gestaan. Een eindje rijden voor mij, maar mijn paarden gaan elke dag het land in, dus ik ben ook niet verplicht om elke dag te rijden en uuuuuren aandacht aan ze te besteden. Door die weidegang heb je gewoon wat meer speling. En we zijn toch bezig met een huis met stallen, dus hoe kort of lang het ook duurt...dit is ook tijdelijk.
Monique....het is nog niet de bedoeling dat ze het op Pampushout weten, dus zou je nog wel even je mond willen houden? Om 19.00 ga ik nl pas weg en ze weten van niks, dat wil ik graag zo houden.

Groetjes Suzanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 00:52

Gaaaap Slapies Gaaaap

Dromen Slapen Dromen

Succes morgen....en over 2 wk donderdag wil ik wel mee? kan dat? Ik spreek je binnenkort weer Pling

Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 02:15

Suzanne, ik geef je groot gelijk.
Wat een narigheid allemaal.
Zeker weten dat de paardjes het nu lekker naar hun zin gaan krijgen in Lelystad.
Nooit meer P'hout.
De mensen die je wilt zien die zul je ook nog wel zien denk ik.
Goeie reis morgen.

Monique: niks zeggen he!!! Hyper!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 08:54

pfffff. voel me alleen zooooooo kloten, ik heb er gewoon buikpijn van...bah Scheve mond\ Huilen Misselijk

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:01

wat 'n beslissing zeg..
Ik hoop dat je dat huisje met stallen snel hebt.
Jammer dat je overal smoezen voor moet verzinnen.
Succes verder en laat horen hoe het gegaan is he!
Groetjes Petra

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:18

Ik geef je super gelijk, hoe kunnen mensen nou paarden zo behandelen! Als je nou een manege begint doe het dan goed! Boos!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:31

Suzanne, ik zeg nog niks hoor!!
jeetje, ik wens je veel sterkte en ik kan me best voorstellen dat je weggaat, ze hebben je zo dwarsgezeten de laatste tijd!!
Ga je t vanavond wel vertellen? Weet Eveline t wel?
Ik wens je veel succes op holtslag en mag ik een keer mee??
groetjes monique.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:31

Succes met verhuizen!! Wat een rare behandeling geven ze de paarden daar op die manege zeg! Boos! Dat ze jouw misschien niet mogen, oke...maar dat jouw paarden daar onder moeten lijden Boos! Groot gelijk dat je ergens anders naar toe gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 11:12

Of ze je nu wel of niet aardig vinden, ze horen goed voor je paard te zorgen. Dat het op deze manege zo gaat bewijst een enorme kleinzieligheid (ik ken ze niet hoor, maar het kan niet anders). jaloezie en afgunst, plus een soort controledrang. Blijkbaar hebben ze niks anders te doen.
Het komt mij allemaal erg bekend voor en ik ken het gevoel wat je krijgt als je paarden ergens goed en wel veilig staan.
Suzanne, vanavond rond 20.00 uur is de buikpijn weg en is het tijd voor een echte huilbui. Van de opluchting dan he.
Het lijkt mij ook erg vervelend om twee keer te moeten rijden, of heb je het geluk dat iemand Mattie voor je rijdt???
Suusje, vanavond is alles voorbij en kun je weer door met waar je mee bezig was.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 11:29

Wat goed dat je die beslissing genomen hebt, Suzanne! Het is even vervelend, maar uiteindelijk zal het je veel meer rust geven en de paarden ook!

Bij Holtslag hebben ze het geloof ik wel goed voor elkaar toch?

Hoe is het met Imatador na zijn avontuur op de Woeste Hoeve? Is hij erg onrustig of valt het mee?

Nou, ik duim voor jullie dat de verhuizing vlekkeloos verloopt zonder nog meer gedoe, want ik denk dat je dat er nu niet meer bij kunt hebben!

Succes en we horen wel hoe het gegaan is?

Groetjes Mieke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:11

heeeeeeeey hoezo sterkte?
Super man gefeliciteerd eindelijk ga je het zelf een stuk beter krijgen en natuurlijk de paarden ook!
Geen zorgen meer of ze wel of geen voer hebben gehad en zorgen maken hoelang het door dat verrotte gevoer nog duurt voor maril weeeeeeeeeeer koliek krijgt.
je moet er toch niet aan denken dat het een keertje 's nachts gebeurd en er niemand bij is?
ga je nu met 3 paarden over?
super meid dat je eindelijk de knoop hebt durven door te hakken

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:21

Jeetje Suzanne! Maar ik kan het me absoluut voorstellen hoor, op een gegeven moment dan heb je er zo genoeg van en ook hoe zij deden. Dat is gewoon niet meer uit te houden. Ik zie je vanavond misschien nog ff en in ieder geval heel veel succes met Marillion en veel plezier op de holtslag! Groetjes DAnielle

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 16:58

wooooow...
goed nieuws toch!!!!!!!!
weg van dat gezeik!!!!!!
en het is ook nog eens beter voor je paardjes!!!!!

ik ben benieuwd naar hoe het is gegaan!!!

eveline

Berichten: 99
Geregistreerd: 14-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 18:30

nou suus, zowel ik als Make zullen jouw en marillion heel erg missen. Maar ik denk dat je wel het goede besluit hebt genomen door weg te gaan. De paarden gaan er alleen maar op vooruit, misschien dat het voor jouw even wat minder leuk is , maar ik weet zeker dat je daar ook wel leuke mensen zult ontmoeten, natuurlijk niet zo leuk als ik ... ( geintje). Nee, ik weet zeker dat we contact zullen houden en ik ga graag met je mee naar Holtslag Cool

En we gaan gewoon dezelfde wedstrijden plannen, en Make en Maril kunnen in Almelo lekker naast elkaar staan.

Nou heel veel plezier daar!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 18:48

wow, snap wel wat je bedoelt zoveel gezeik daar.. het is ook wel dat ik wel in almere moet blijven anders red ik het niet en die andere manege's vind ik al helemaal niets dat ik hier blijf. maar ik weet zeker dat het voor jou en je paarden beter is.. en echt tof als je een huis met stallen dat is echt nog beter!!heel veel succes en ik spreek je nog wel denk ik!doei doei groetjes astrid

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 18:51

heej suus, beterss toch dat je de knoop hebt door gehakt en niet zoiets hebt van blijf ik blijf ik niet. ik vind pampus onwijs leuke manege, het nadeel is dat mn ouders dat niet vinden maar als ik t zo lees is het niet echt de ideale pension stalling :S
hehe over 10 minuten begint de verhuizing (schoot me te binnen *LOL*)