Mijn eerste werkweek bij Divoza!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Mijn eerste werkweek bij Divoza!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 01:08

Ja ja, afgelopen dinsdag was het zover en zou mijn eerste werkdag beginnen bij Divoza, waar ik als Commercieel medewerkster binnendienst aan de slag zou gaan. Oftewel... telefonisch verkoopmedewerkster Haha!

Eenmaal daar om negen uur aangekomen heb ik een rondleiding gehad door het bedrijf en heb ik een groot deel van mijn collega's ontmoet. De rest van de ochtend en middag kreeg ik uiteraard allerlei nieuwe informatie toebedeeld die ik maar eens moest gaan bestuderen en leerde ik de computerprogrammatuur kennen en luisterde ik mee met een collega. Rond zes uur ben ik naar huis gegaan.

Eenmaal thuis stond het eten al voor me klaar (wat een gemak Lachen ), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk te moe was om te eten.. Gaaaap Wat was dat vermoeiend zeg! Ben het uiteraard helemaal niet meer gewend. En al die info spoelde in mijn hoofd rond.

De volgende ochtend had ik dan ook behoorlijk wat meer moeite met het opstaan, maar.. ik was op tijd op mijn werk. Wederom meegeluisterd en zelf wat aan het knutselen geweest met de computerprogramma's en wat orders ingevoerd.

Donderdag was de laatste dag van deze week. 's Ochtends heb ik meegelopen in het magazijn en mij bezig gehouden met de binnenkomende goederen. 's Middags weer meegeluisterd en bestellingen ingevoerd en verder weer wat geknutseld en getoverd met de programma's.

Mijn indruk van deze week???? Erg vermoeiend, veel informatie en erg leuke collega's. Hopelijk ben ik volgende week minder moe, maar dat zien we dan wel weer. Haha!

Volgende week ga ik wederom in de middagen meeluisteren, bestellingen invoeren en dingen opsteken. In de ochtenden doe ik verschillende dingen. Dit zijn dingen als.. meelopen bij de boekhouding, uitgaande goederen, de borduurafdeling enz. enz. Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend leuk vind om op alle afdelingen mee te lopen zodat je ook wat achtergrond informatie tot je beschikking hebt.

Enne.. ik geloof (aan de tijd te zien) dat ik nu maar gauw eens mijn bed op moet gaan zoeken... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 01:10

nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan Party!!

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 09:00

Ik heb je op bkt nog niet gefeliciteerd, dus alsnog :
JIPPIE GEFELICITEERD!!!!!!!

Je bent nu moe van alle indrukken, rust in het weekend lekker uit, en dan volgende week weer. Je redt het wel!!!!
Het is iig een hele leuke baan, er zijn massa's mensen die jouw plekje graag willen overnemen denk ik!!!
Als paardenfreak werken in een winkel die bol staat van paardenspullen............ik zou gek worden......... Knipoog

werk ze (eerst bij-komen) en succes!!!!!!!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 09:18

Het is altijd zwaar om zomaar in een ander ritme te stappen, komt vanzelf goed. Succes met je nieuwe baan hoor, gaat je vast lukken. Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 14:29

Goh wat leuk Schijnheilig Wist ik nog helemaal niet Schijnheilig
Of was jij het toch met wie ik tot een uur of 1 aan de telefoon heb gehangen gister *LOL*
Leuk joh, dat ritme komt vanzelf wel Knipoog

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 15:03

super!!! gefelici-bokt!
hoop dat ik later ook zo'n superbaan heb!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 16:07

als je eenmaal je draai hebt gevonden dan gaat alles vanzelf.
Alles is nu nieuw, nieuwe mensen, nieuw werk.
Je kent nog niet iedereen, ach met een paar weken weet je niet beter meer.

Succes verder.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:02

Hartstikke cool dat je eerste week zo goed bevallen is...en die vermoeidheid, die zakt echt wel een heel stuk af als al het nieuwe eraf is... het is nu immers nog hartstikke spannend allemaal....

Heel veel sterkte en plezier aldaar! En geniet van je weekend! LEkker rustig aan en Luiwammessen!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 20:39

Cody schreef:
Goh wat leuk Schijnheilig Wist ik nog helemaal niet Schijnheilig


Dat wist ik dus ook nog niet. Wel heel erg leuk. Wie weet bestel ik wel eens iets bij je... Hoewel ik vaker gewoon naar de winkel ga dan...

He, dat brengt mischien wel weer opties met zich mee voor de bokt-petjes. Kunnen we mischien iets bij Divoza afspreken.....

Rust maar lekker uit het weekend, en maandag weer fris aan de slag!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Re: Mijn eerste werkweek bij Divoza!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 21:32

Honeybee schreef:
Mijn indruk van deze week???? Erg vermoeiend, veel informatie en erg leuke collega's.


Hihi, toch wel gezellig he Haha!
Moet zeggen dat zeker de collega's achter erg gezellig zijn, gaat helemaal nergens over daar, maar wel gezellie Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Re: Mijn eerste werkweek bij Divoza!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 13:05

Naz schreef:
Moet zeggen dat zeker de collega's achter erg gezellig zijn, gaat helemaal nergens over daar, maar wel gezellie Lachen


Dat heb ik zeker weten gemerkt... Haha! En dat ga ik de komende week ook nog meerdere malen meemaken... *LOL* Ach.. weer eens iets anders voor ik me in mijn kantoormiepen baan ga storten Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 19:33

Je hebt het overleefd, je eerste week Party!! Haha!

Inderdaad wel intensief hè, al die nieuwe indrukken. Fijn dat je overal een kijkje achter de schermen neemt, dan weet je tenminste wat er allemaal in het bedrijf gaande is. Heb je een beetje kunnen bijkomen dit weekend?

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:32

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ga je ook in de winkel staan?

Een nieuwe baan kost in het begin meestal veel energie. Maar hopelijk went het snel. succes!