grrrr!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

grrrr!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 16:01

Ik zou vandaag om 2 uur bij Yentl zijn, ik kom om half 1 thuis van het werk; is er niemand thuis en ligt er een briefje: wij zijn even voor een tafel voor cynthia aan het kijken. Ik me snel gedouched, gegeten mijn spillen ingepakt om op tijd bij yentl te zijn. Ben ik om kwart voor 2 sart klaar. Komt er niemand thuis! Ik mijn ouders opgebeld blijkt dat ze dachten dat ze mij pas vanavond moesten brengen! en ze zouden nog niet om 2 uur thuis zijn. Ik ff gewacht....na een tijdje weer gebeld....zeggen ze dat ze over een uur thuis zijn en nu is het al 5 over 4! Ik wou Yentl smsen maar toen viel me binnen dat dat niet gaat...ik wist hun thuisnummer ook niet en zag het niet in het telefoonboek. en toen belde ze...maar het antwoordapparaat stond aan dus kwam dat eraan....ik snel terug gebeld en toen dat tegen Yvon (moeder v. yentl gezegd) en heb gezegt dat ik tegen half 5 zou komen...het is nu 5 over 4...ben benieuwd of het nog lukt!
Ik krijg echt de klotezin van dit!!!!!!! hebben jullie dat ook....ik ga....volgens mij hoor ik duren van auto's .....pleaseeeee....vind het zo poedersuiker om zo te laat te komen! Boos!


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 20:45

Ja, het is nogal poedersuiker als je dan van iemand afhankelijk bent...en vooral not poedersuiker is dat ik yentl niet kon bellen. haar GSM was stuk. en ik wist dat andere nummer niet en ik kon het niet in het telefoonboek vinden. Gellukkig belde zij.
Jahaaa! we hebben het wel nog superrrr leuk en gezellig gehad! Enne ik had nog zo'n 2 planten gekregen voor vaderdag cadeautje en pap heeft ze meteen in de tuin neergezet:)
Expensive is echt een schatje!:+:
-xxx-
Monique Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cariena1, Danielleeee_, DeGelukkige4, dust, Ffion, GoogleAdsense, Ninaka, singa, Vadiz en 120 bezoekers