Moet je horen.. hahahaha SPRINGEN!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 18:32

Waldo heeft nog wel eens de neiging om op de hindernis af te stormen en ipv nog een beschaafde galopsprong te maken maar meteen gigantisch te springen Party!!
Nou ben ik dat ondertussen gewend en verhelp ik dit door terug te blijven zitten tot het moment dat hij springt. Op die manier kan ik hem een beetje bij me houden en wat schakelen.

Nou had ik dus vandaag springles en we hadden wat moete met de oxer die schuin iets na de E stond. Er zat een lange lijn voor; das vaak een aanmoediging voor Wallie om te gaan racen. Heb m dus een paar keer even stil moeten zetten voor de hindernis en toen was ie er weer bij met z'n aandacht. Op het laatst nog een paar keer die ox genomen, en ik moest goed terug blijven zitten van mn instructrice. Dat doe ik, Waldo maakt een extra pas, maar moest toen behoorlijk opstijgen om nog over de hindernis te komen Party!! Ik blijf achter in de beweging, zweef boven hem, Kom weer neer (?huh ik zit nog Verward )
ZIT IK ACHTER HET ZADEL *LOL* *LOL*
Waldo galop[eert rustig door. Ik denk 'er klopt iets niet dus zet m stil. Kijkt ie echt zo naar achter van 'huh?' Verward

Gelukkig heeft Wal een hele dikke kont zo kon ik blijven zitten. Echt mazzel. Welke idioot Clown land er nou achter het zadel? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

We hebben in ieder geval HELEMAAL DUBBEL gelegen Party!! Party!! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 18:54

hahahahahaha *LOL* *LOL* *LOL* lekker handig zo'n dikke kont Knipoog *LOL* *LOL* *LOL* gelukkig heb je je nie bezeert haha *LOL*

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:29

Haha *lol* *LOL* *LOL* *LOL* *ligt helemaal dubbel van de lach op haar toetsenbord* Echt leuk! Doe ik je niet na hoor!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:40

Hahaha, heel grappig! Dat ie zo rustig bleef! Isolda krijgt een rolberoerte als ik achter haar zadel ga zitten denk ik!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:46

Gaaaaaaaaaf *LOL* *LOL* *LOL* !!!
Je kunt zo bij het circus! Als Clown welteverstaan. En als stuntvrouw in een film in America, samen acteren met Brad Pit als cowboy, ja zie het helemaal zitten! Wat je na het werk op de set gaat doen die avond met Bradje, daar ben ik wel benieuwd naar? Hij doet het je in elk geval niet na, deze stunt! Gelukkig reed je niet op een kameel, die hebben zo'n raar kontje Verward
Doei! Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:55

Wow, kun jij ook niet een showtje komen geven bij Ada deze zomer? *LOL* ! Had ik best willen zien, moet heel komisch geweest zijn! Was in ieder geval weer genoeg voor een grote grijns hier achter het toetsenbord!

Sonja

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:04

*onder bureau* Jemig, ik dacht dat ik altijd domme dingen deed met springen, maar ik lag er gewoon altijd naast. Is ook weer eens wat anders!
Jopie vind springen errug leuk, maar het moet wel een beetje springen zijn, dus onder de meter doet hij er vrij weinig voor. En aangezien ik niet zon ster was/ben ging het eigenlijk altijd mis. Onder de meter moet hij gewoon GEREDEN worden.
Ik ging dus samen met mijn vader naar de les en we gingen springen. 3 cavaletti op elkaar en springen maar. Naja, Joop dacht dat dit ook nog wel uit stilstand kon, en aangezien ik in mijn broek scheet voor wat er komen ging, deed ik nix en kon Joop doen wat hij niet laten kon. Hij kwam aangesukkeld en hij zou het nooit halen. Hij stopte, en bedacht toen dat de hoogte wel naar zijn smaak was, dus hij sprong alsnog. Ik wist niet hoe ik het had, maar ik lag wel aan de andere kant van de hindernis. Joopje had gevoeld dat ik toch niet helemaal jofel meeging, dus hij deed het toch maar niet. Heel stom hoor, om op zo'n manier over de hindernis te gaan!
Later heb ik een paar goede springlesjes gehad, en toen ging hij als een speer over de hindernissen. Dat was wel leuk, want toen kon ik óók blijven zitten, en ondertussen Jopie nog op de hindernis afrijden. Helaas mag het nu niet meer, maar als hij los staat springt hij vanzelf nog wel eens. 't Is wel een uitdaging om zo'n paard te rijden moet ik zeggen. Hercules wordt met een hindernis opeens superlief en aardig, en dan is hij zo makkelijk te rijden. Dan is het ook wel leuk, maar vanwege zijn rug en artrose mogen wehet niet te vaak doen. En Voltrack, tja, die snapt het principe van SPRINGEN nog niet helemaal, die walst er gewoon overheen. Dus voor hem gaan we een keer een losspring setje afzetten en kijken of hij het daarna wel snapt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:38

hihihi
zoiets heb ik ook eens gedaan alleen ik lande langs het zadel Verward
Dat paard sprong ineens zo ontzettend hoog en met zoveel kracht dat ik los kwam van het paard en er (naar mijn gevoel) een meter boven hing.Alleen dat paard draaide na de hindernis links af en dat deed ik in de lucht dus niet Lachen dus lande ik met men snufferd in het zand

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:40

geweldig oooooooooh wat had ik dat graag willen zien en wat een braverd zeg lottie had me eraf gemikt.....

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:05

hahahaha, achter het zadel nog wel! Nou, dat lukt denk ik bijna niemand!

xxx soraya

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:21

*LOL* *LOL* *LOL* Hahahaha!!! die is cool *LOL* *LOL* *LOL* Dat zou ook echt een actie voor mij geweest zijn, oh wat had ik dat graag willen zien.

Knuf

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:27

Wauw! originaliteitsprijs meid!
*LOL*
Die van mij heeft me er twee week terug nog afgebokt omdat ik gewoon niet zo fijn neerkwam ín het zadel.....ik ga dus niet proberen je na te doen Party!! Party!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:17

Ik kwam de vorige keer voor het zadel terecht op zn hals....das echt eng!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 10:08

Applaus! Voor jou dat je er niet afzeilde en voor Waldo dat hij dit zonder gebok accepteerde! Menig paard had je dit niet in dank afgenomen denk ik ... *LOL*

Ik zie jullie samen in de toekomst wel wat parcoursjes winnen! Volgens mij zijn jullie een supercombinatie!

Veel (spring-)plezier! Mieke