Goede ruiter gevonden voor Japik!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Goede ruiter gevonden voor Japik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 21:47

Omdat ik zelf helemaal niet meer rij (durf niet zo goed meer) was ik eigenlijk op zoek naar iemand die Japik een paar keer per week goed onder het zadel wilde doen.
Mede omdat hij een beetje vastzit op links dacht ik dat het goed zou zijn dat hij zowel voor de wagen als onder de man zou trainen, op die manier kun je elkaar goed aanvullen.

Bij ons op de manege zit de mbo opleiding en ik had van de manager van de manege al gehoord dat als ik iemand wilde vragen om op Japik te rijden ik dan echt moest proberen die jongen te krijgen. Hij schijnt sowieso heel goed met paarden om te gaan op een hele leuke manier en daarbij kan hij ook nog eens echt goed rijden, dingen die toch wel belangrijk zijn....*grin*
Dus ik had hem al eens gevraagd en hij zou erover nadenken, omdat hij het vreselijk druk heeft met zn eigen paarden, de opleiding en zn werk wist hij niet of het wel te combineren zou zijn.
Vandaag heb ik hem weer gesproken en hij wil het graag doen!!

Ben er echt blij mee, voor Japik een goede training en voor mij een goede aanvulling op het aangespannen rijden. Daarbij komt dat op deze manier het rijden onder de man wordt bijgehouden, zodat het niet zo is dat er straks ik weet niet hoe lang niemand op heeft gezeten.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:59

zo das nog eens mazzel!echt fijn,mag ik de naam van deze jongen weten?misschien ken ik hem wel...
succes!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:17

Heeee leuk dat ie het wil doen!!!!!! Echt fijn!!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:35

He, das positief! Daar merk je straks vast wel verschil voor de wagen!
Ik merk het wel, vice versa.
Zowel voor de wagen als onder het zadel werkt het bij ons positief door!
Veel succes!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:58

Hey wat fijn, laat even weten hoe het vordert Lachen