Zijn jullie paarden verzekerd?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 11:57

Hoi,

Mijn moeder heeft alles uitgezocht en Barley is nu verzekerd bij Interpolis. Ik heb de uitgebreide verzekering zodat ook alle dierenartskosten erbij zitten. (aantal procent van de waarde van het paard. ) Ik heb een eigen risico van ƒ250 gulden per jaar. Bij de amef had je een eigen risico van 10% per geval. dat vond ik niet echt opschieten.

Blijkbaar zijn er maar twee maatschappijen die paardenverzekeringen doen. De rest zit ook daarbij aangesloten. Tja mijn moeder wet alles heel precis . Die heeft denk ik met iedereen gebeld. Als jullie iets speciefieks willen weten dan zal ik het haar wel eens vragen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 21:45

tja eigenlijk zijn er maar twee in Nederland. De amef en de Interpolis. De rest dus ook de onderlinge brengt het weer onder bij of de amef of bij interplolis

Ik heb dus nu interpolis en als de operatie o.i.d duurder is ald de verzekerde waarde dan geven ze met dat bedrag en moet ik de rest zelf betalen. Ik mag ook beslissen waar ze heen gaat en er zelf bij zijn als ik dat wil.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Dartel, laura22, MairiMacBran, sterregoud, su72, SunnyHorse, xTammyy en 77 bezoekers