Voor de liefhebbers: Zorgt Joleen goed voor Candy??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Voor de liefhebbers: Zorgt Joleen goed voor Candy??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 19:36

Als ik eerlijk ben zeg ik ja! Haha! Vandaag kwam ik op de manege en heb d'r uit de wei gehaald. Ze liet zich meteen vangen, maar wat was dat beest vies!! Huilen Haha! Het was gewoon een bruin schimmel! Op stal dus heel goed gepoetst en ze was weer helemaal wit toen ik ging rijden. Cool Het rijden ging heel lekker. Heb denk ik 50 minuten gereden. Ging heel goed. Ik kon echt lekker rijden zo. Wel aardig klein trouwens als je Once gewend bent. *LOL* Heb d'r heel goed uitgestapt en lekker na verzorgd. Lekker een handje biks gegeven en Candy was weer helemaal blij. We hebben nog even lekker samen geknuffeld. Ik denk dus dat ik er goed genoeg voor zorg! Pling

Once is al wel weer wat beter. Is er nu vooral stijf in. Heb d'r vandaag voor het eerst even gelongeerd. Moest even 10 minuutjes stappen en 5 minuutjes draven. Het is alleen een beetje een langere draf geworden, want dat beest was helemaal gek. Gigantisch aan het springen aan de longeerlijn, ze had er duidelijk schik van. Ik kon d'r amper houden en heb ongeveer de hele bak gezien, na zo'n 8 minuten werd ze rustig en heb ik kunnen stappen. Nog een paar minuutjes heel rustig gedraafd. Daarna heel goed uitgestapt. Morgen weer longeren. Denk dat ze een heel stuk minder stijf is. We zullen morgen wel weer zien!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:43

Ja hoor jij zorgt goed voor Candy. Monica kan met een gerust hart nog een poosje wegblijven Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 20:48

greetje schreef:
Ja hoor jij zorgt goed voor Candy. Monica kan met een gerust hart nog een poosje wegblijven Knipoog


idd! maar dat weet ze nog niet! Haha! Knipoog