DIERENBESCHERMING!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:28

denk je nou echt dat de dierenbescherming er iets aan gedaan heeft?
die d88 gewoon ach gut weer zo'n klein overbezorgd paardenmeisje aan de lijn Lips are sealed

als je voor zoiets al de DB gaat bellen, kan je bezig blijven!
onzin is het om voor zoiets te bellen Frusty


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 16:30

ilovehorses4ever"]
[quote="samantha5 schreef:
weer zo'n penny meisje, die denkt dat ze er verstand van heeft Boos!
Jij bent ook zo`n lelijl ponymeisje van 15 jaar duz wat zeik je nou, jij bent maar een jaar ouder dan ik, alsof jij er verstand van hebt, waarschijnlijk denk je dat je alles weet, maar dat is absoluut NIET het geval. Kom eerst maar is kijken voor je over iets oordeelt. Er zijn meer mensen met eigen paarden die gekeken hebben, en die vinden dat ik gelijk heb. zo te horen bemoeien jullie je allemaal met dingen waar je misschien beter niet op kan reageren. Kom eerst maar is kijken, daarna reageer je maar is Boos! Joyce
[/quote]
ten eerste had ze het misschien wel over het berichtje wat boven haar staat, ten tweede wat heeft iemands uiterlijk er mee te maken? dat vind ik wel zo slap.. Lips are sealed
Reageer nou maar rustig aan, anders nemen mensen je al helemaal niet serieus hoor..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Avatar22, BritHittepit, cariena1, DanaxxLester, Esther, fetisje, iphyn, Jette, Nanu, Oliefanter, shaddy82, SparkYY_8 en 114 bezoekers