Voor het eerst weer in de wei na een jaar!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Voor het eerst weer in de wei na een jaar!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 18:50

Pascha mocht vandaag in de paddock, nadat hij vorig naar juni een peesklap heeft gehad. Een jaar dus niet buiten geweest (ik bedoel hiermee dus echt los)
Ik heb eerst gereden, zodat hij niet zo gek zou doen als je hem loslaat.
}> Toen helemaal ingepakt, springschoenen voor, peesbeschermers, bandages achter, je weet tenslotte maar nooit.... Schijnheilig
Toen hem in de paddock gezet. Daarachter is een wei waarin een merrie met een veulen loopt, en dat veulen kwam er al aan gerend. Bloos Maar gelukkig deed Pascha daar niet gek op. De wei ernaast, daarin stond nog een paard, maar die kwam helemaal niet naar het hek. Gelukkig maar, want als er een gaat rennen dan gaat hij vast meedoen.
Hij ging een beetje snuffelen, want hij was natuurlijk moe van het rijden (flink gegalopeerd!! Haha! ) Toen besloot hij maar om te gaan rollen, aangezien hij dat al heel lang niet meer zo heeft gekund (wel liggen op stal, maar dat is toch anders) was het erg komisch om hem te zien toen hij ging liggen.
Hij ging eerst door zijn knieen met zijn voorbenen, toen stak hij zijn kop in het zand. en toen liet hij zich zo omvallen, volgens mij is hij het rollen verleerd.... Haha! Hij is wel 5x rond gegaan, en blij dat die was! Helemaal toen hij buiten zijn brokken mocht opeten Vork

Gelukkig heeft hij niet gek gedaan, dus hij mag vaker naar buiten. Toch blijf ik bang dat hij zichzelf weer wat aandoet, dus inpakken maar...
Hij heeft zich weer lekker losgerold en dat komt zijn spieren denk ik wel ten goede!!
Leuk hoor, zo'n blij paard!!!! Party!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:34

Da's echt super !
Het is toch geweldig om je paardje zo blij te zien !
Nu maar hopen dat Pascha een beetje begrijpt dat het de komende tijd nog wat rustig aan moet gaan, dan mag ie vast vaker buiten ravotten.