oooo t was ZO gaaf!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

oooo t was ZO gaaf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-02 20:46

Nou gister was het zo ver! ik werd op gehaald door renee (polly )
's avonds gingen we rijden, we zijn naar het strand geweest (helemaal nieuw voor magned Haha! ) en jaja mijn kleine madamme ging het water IN! *trots*
lekker draven (zelfs een gallopje terug naar de kant, ik draaide haar om om naar de kant te draven zette ze aan in gallop Lovers )
echt zoo gaaf!! water vloog om me oren *ik helemaal nat Haha! *
nog even polly en renee nat gemaakt Schijnheilig na uit gespeeld te zijn lekker op stal gezet Lovers en toen snel naar bed, want me moesten de volgende dag (vandaag dus Knipoog ) naar ilona, jurga en voicieee Lachen
toen we er na een lange rit (2 uur) aankwamen ilona zoeken, *zat volgens mij te eten Schijnheilig * dus ilona gestoord Haha! en paarden even laten rusten en toen opzadelen en wegwezen, dus daar gingen we met Jurga Polly voor de kar en Magned Haha! Jurga vond polly maar eng *vast nog nooit een shet gezien Haha! *
Iloon had echt een super rit uitgekozen! *tnks!!* door het bos Kwijl naar de hei! Kwijl over een enorm grasveld achtig iets (met heuvels Haha! ) toen weer het bos in gedoken Haha!
helaas bleek de rit iets te lang te zijn (vooral door de tijd Frusty en voor polly was het net iets te hoog gegrepen (moest vlink bij benen met die korte inieminie beentjes Haha! Lovers )
maar even goed ZOOO enorm gaaf!
Op de hei zijn ilona en ik van paard gewisseld, dus heeft zij de rest van de rit op magned gereden en ik op Jurres Haha! haha wat een verschil iele magned dikke Jurres (we geven voice de schuld van die buik Haha! )
meot zeggen in het begin had ik echt moeite met Jurga omdat ze heel anders dan magned loopt en ik haar dus te langzaam vond (zat flink bij te drijven en kreeg amper reactie Haha! , vind ik dan Lachen ) later was ze lekker druk en lekker voorwaarts dus het wende al snel Haha!
we zijn zelfs wilde dieren tegengekomen
een kudde wilde paarden Kwijl Cool een Ree (heeel groot dier, en mooi! Kwijl )
en een klein evertzwijntje, die zijn moeder kwijt was en helemaal uitgeput over het pad liep Verdrietig (hebben we een foto van, Iloon?? Tong uitsteken )
omdat de rit even te lang was qua tijd en afstand zijn we op een bep punt opgehaald met de trailer Lachen
en opeens kwam magned haar trailer probleem weer even om de hoek kijken Frusty dan gaat ze heeerlijk achteruit lopen en ABSOLUUT niet! voor uit Scheve mond dus magned liep weer eens in een flink tempo achteruit, zo een wielrenner bijna van zijn fietsie Bloos die man schelden *grinnik* zou ik ook doen als ik opeens een groot achterwerk tegen me aan zou krijgen
en mag stond echt zo te kijken van *oeps,naja einde pad dus Cool *

kortom een MEGA geslaagde dag!
THANK U Renee en Ilona Haha!
*hoop dat de foto's snel komen Haha! *

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 21:03

hey! wat leuk dat je het zo gaaf hebt gehad! dus je bent naar ons befaamde strandje geweest?? Cool gaaf he daar?? enne ik wil ook wel de foto s zien hoor!! Vingers aflikken Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-02 21:04

ja ben naar jullie strand geweest Haha!
ik hoop dat daar ook foto's zijn gemaakt Lachen martijnn? Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 21:32

Of we foto's hebben van het strand denk ik niet maar wel van de bosrit en het ZWIJNTJE, ga ik morgen naar je mailen zoals afgesproken, of zelf op bokt zetten.
Het was inderdaad supergaaf!! Vond het best heel knap van Polly dat ze het toch dik 2 uur heeft volgehouden, ze moest flink lopen maar ze had er wel lol in (crossen!! Cool )
Het was inderdaad geweldig ook het rijden op Magned (jaja ook even in het bos, m'n knietjes trilden maar het was gaaf Lachen )

Heleen en Ilona natuurlijk hartstikke bedankt!!
de foto's van SuperJurga en SuperVoice komen er zo snel mogelijk aan (misschien wel vanavond).

Renee

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 21:32

Hee! Wat leuk dat het zo'n geslaagde dag was! Echt jammer dat ik niet mee kon ivm school enz Boos!
Ik ben heeeeeel benieuwd naar de foto's!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 22:01

Ja, het was echt supergezellig! Ik heb ook een paar pics, van het wilde zwijntje en van Heleen op Jur, maar onze comp vindt mij niet zo lief dat ik van hem mag uploaden, dus als ik vanavond iemand kan strikken die dat wil doen, komt dat nog goed haha.
Ik had me idd een beetje verkeken op de rit. Ik ben gewend tempo te rijden en een paard met conditie te hebben, maar die vlieger ging effe niet op. Was echt wel geslaagde dag verder. Jur had errug veel zin om naar huis te komen. Ik kwam ook nog langs het WEDSTRIJDTERREIN jaja en dat was nogal spannend, ging ze ff flink lopen gooien met die benen. Au mijn kont, kon bijna niet uitzitten. *LOL*
Maar leuk magned gereden te hebben, erg leuk paardje Heleen, echt wel! Was ff wennen, ik had het idee dat mijn voeten elkaar onder die buik door raakten, zo dun, maar ja, megaJurres met haar buik ok! Volgende keer toch nog galopje hoor Heleen! Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-02 22:43

Jurga schreef:
Ja, het was echt supergezellig! Ik heb ook een paar pics, van het wilde zwijntje en van Heleen op Jur, maar onze comp vindt mij niet zo lief dat ik van hem mag uploaden, dus als ik vanavond iemand kan strikken die dat wil doen, komt dat nog goed haha.
Ik had me idd een beetje verkeken op de rit. Ik ben gewend tempo te rijden en een paard met conditie te hebben, maar die vlieger ging effe niet op. Was echt wel geslaagde dag verder. Jur had errug veel zin om naar huis te komen. Ik kwam ook nog langs het WEDSTRIJDTERREIN jaja en dat was nogal spannend, ging ze ff flink lopen gooien met die benen. Au mijn kont, kon bijna niet uitzitten. *LOL*
Maar leuk magned gereden te hebben, erg leuk paardje Heleen, echt wel! Was ff wennen, ik had het idee dat mijn voeten elkaar onder die buik door raakten, zo dun, maar ja, megaJurres met haar buik ok! Volgende keer toch nog galopje hoor Heleen! Knipoog


het wedstrijdterrein van de man? (in het autotje? ) Haha!
enneh au idd je kont, ik moest wel wennen aan haar opgooien!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 23:26

Idd dat wedstrijdterrein ja haha. Jurga draaft voor mijn weten best normaal, hetzij wat kort, maar ze zit heerlijk door!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 11:26

wat gaaf. waar ben je geweest dan allemaalo?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 18:15

nee, naar ilona (jurga) naar lunteren/ede Haha!