Zwaan Attack!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 13:36

Ik van de week een lekker ritje maken kom ik na 15 minuten op een land weg een Zwaan tegen. Eerst reden er nog wat auto's langs voor ik er was en wat denk je die zwaan vliegt die auto's aan. Felix al kijken...
Nou ja rustig doorrijden dan maar hij zal wel bang zijn voor paarden. haha nou mooi niet dus. Heel Boos! komt dat enge beest op Felix aflopen en gaat in de aanval(Aaagghhh). Felix draait zich zo snel om dat ik er bijna aan de andere kant afvlieg in de sloot. Even een stukje terug gereden en toen in draf maar achter een auto aan. Toen ging die zwaam wel opzij maar na dat de auto gepasseerd was liep hij toch ook weer achter Felix aan. Dus Felix zo schijn omkijken en snel doorlopen. Toch nog veilig erlangs.
Dat beest zal wel ergens een nest hebben gehad. Maar goed ik heb eindelijk weer eens wat beleefd en ik moet je zeggen dat ik ook helemaal in een deuk lag. een zwaan die een paard aanvalt Haha! Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 13:54

haha, ik zie het al helemaal voor me, zal erg vast erg melig uit hebben gezien. denk dat je gelijk hebt wat betreft dat nest, maar dan is dat beest nog wel erg fanatiek om zelfs auto's en paarden aan te vallen Verward Haha!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 13:57

ja het is ook jammer dat het niet op video staat was echt iets voor de leukste thuis geweest.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:58

Dat zal inderdaad wel een heel geinig gezicht zijn geweest Pling ........
Ik heb dat ooit eens met de hond gehad, was ik aan het wandelen werden we achterna gezeten door een kat Boos! en die kat liep echt met een hele dikke staart achter ons aan.......hij/zij is ons gevolgt tot aan ons huis......en ik kan je zeggen dat de hond en ik blij waren dat we thuis waren Dromen de hond heeft nog nooit zoveel omgekeken....hahahaha

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:26

Weet je hoe een zwaan een paard vangt? Nou jij in elk geval nu wel! Echt Party!! gewoon.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:41

Hihihihih... Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt, tenminste ik werd niet door de zwaan aangevallen.

Ik was een buitenrit aan 't maken met Merilyn, zij zat op een bonte pony en ik op haar paardje Meis. Rijden we op een rustige brede weg waar een slootje langsloopt. Stijgt er vervolgens een zwaan vanuit 't water op, die tussen 't riet verstopt zat.

Dat werd dus, Meis helemaal lijp, en we stonden binnen 1 sec aan de andere kant van de weg, Meis met d'r achterbenen helemaal wijduit en d'r voorbenen kruislings. Jeetje, ik lag echt helemaal in een deuk Party!!

Knuf

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:51

mayo: bedoel je ricky die van diederick? waar caro op reed?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:13

Yeps die bedoelde ik, ik kon even niet meer op de naam komen, hihihi...

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:09

Mijn vriendin kreeg van de week een losgebroken geit achter zich aan. Eentje met een halstertje om en een belletje eraan... Was ook niet echt jofel, Tamme (haar Fries) wad zich lamgeschrokken! Zij haar man gebeld (wat is zo'n mobo'tje toch makkelijk) die is er met de auto heengereden, heeft de geit in de koffr gepoot en weer naar zijn woonplaats gebracht. Eigenaar was niet thuis, heeft hem toen dus maar over het hek weer in zijn eigen landje geknikkerd....