STRONTchagrijnig

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 10:34

tjonge, op wat voor stal sta je wel niet??? alle kleine stukjes oprapen. Ik zou direct het idee krijgen om maar een emmer H2O erover heen te gooien, dan lost het tenminste op.
En wat ik altijd doe?? eerst rijden, daarna stront rapen of mesten.
Als ik eerst ga mesten, dan heb ik geen zin meer in rijdne, want dan wordt het zo laat, en andersom werkt voor mij prima. Dan kan het dus zijn dat ik om 9 uur nog een uurtje stront moet rapen, maar goed, dat weet ik en dat hoort erbij.
Bij de mensen waar ik de paarden rij hoef ik helemaal geen mest uit het land te halen, alleen voor 18 paarden water te scheppen en dat is ook veel werk met dit weer, want ze hebben dan enorme dorst.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 10:52

dat is in Deurze?? dan kom ik ook eens kijken, voor het geval dat....ik ook ooit eens in de winter afhankelijk ben van een binnenbak.
En het is er dus er mooi?? dat zegt ook wat, want als het eenmaal slordig is, dan wordt het ook nooit meer netjes.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie