Oefenen met laden...+ UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:57

ik eb bij exel ook problemen gehad. ik heb de hele winter geoefend rustig niet slaan of ongeduldig worden. Dat ging erg goed. Helaas ben ik niet zover gekomen dat echt de balk er achter kon want ze was drachtig en werd wat lomp waardoor ze twee keer viel. deed haar niest hoor liep er zo weer op, maar ik was bang dat ze echt een keer lelijk terecht zou komen, dus ben ik gestopt. gisteren moest ze weer de trailer op. nou dat kun je lezen bij op weg naar het weiland.
ik ben echt trots op haar. Ze was wel bang en voor vele zou het zoiets zijn van men geeft haar een schop, maar ze was al zo vooruit gegaan alleen dat laatste stukje. hebben we ook opgelost , dus staat ze nu waar ze moet en zonder geweld of geschreeuw. ik ben echt super trots op haar.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:27

Ga eens oefen met hem aan een lang touw. Laat hem desnoods de hele trailer afsnuffelen. heeft hij dat gedaan ze hem dan voor de trailer en wacht mag best af en toe wat druk zetten. ze hij een stap of doet hij alleen zijn hoofd naar voren druk weg. het moet zijn eige keus worden om die trailer op te lopen. dan doet hij het straks ook als je weg gaat. hij hoeft niet meteen de eerste dag in de trailer te staan. alle vooruitgang is goed neem de tijd. dat is erg belangrijk en vooral niet je geduld verliezen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:41

zoals jij het wilt.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 11:04

het is ook banketstaaf en ik zou het dan ook zeker geprobeerd hebben maar trouwens ik bemoei me er nooit mee. bij ons opstal gebeurd het geregeld, maar ik help niet ten zij ze het vragen.het is niet mijn probleem namelijk. ik help met alle liefde, maar dan moeten ze het vragen. en wat ik samen met mijn vriendi wel niet allemaal zonder geweld de trailer op hebben gekregen. ik sta er zelf van te kijken, maar ik kan begrijpen dat als je op wedstrijd bent en weg moet het niet het moment is om te gaan oefenen. dat moet je thuis doen en aangezien hij er eerst wel goed opliep had je het niet verwacht. Maar ik blijf bij mijn stand punt dat geweld niets oplost en daar mag je mee doen wat je wilt, want ik zal niemand iets kwalijk nemen. De enige waar ik echt boos op ben en die ik nooit zal vergeven zijn de mensen die Exel voor mij hebbeb gehad en haar zwaar mishandeld hebben.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:12

Ik geloof niet dan een paard spelletjes speeld. Zo kunnen ze niet denken. Het zijn kudden dieren en moeten volgen. Een paard zegt in de natuur ook niet tegen zijn leider van sorry leider maar ik heb daar geen zin in en ga mijn eigen weg. Dat zou zijn dood betekenen.
Ik weet dat de meeste mensen wel geloven dat paarden dat doen, maar dan projecteren we een mensen habit op een paard en dat klopt niet want paarden denken heel anders dan wij en dat is maar goed ook, want zouden ze als ons denken dan bestonden ze niet meer.
Dit is geen aanval hoor. Vat het alsjeblieft niet zo op, maar ik geloof daarin en paarden hebben mij ook nooit anders bewezen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, Laarvv, Laj1 en 128 bezoekers