Matras hoppen met Fleur

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Matras hoppen met Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 09:08

Op een dag gingen Fleur en batje een wandeling maken in het grote boze Spaarnwouder bos.. Nietsvermoedend slenteren ze over het zonnige ruiterpad, waar ineens... 2 LEVENSGEVAARLIJKE matrassen hun doorgang blokkeren..

batje, de dapperste (maar soms ook de domste van het stel) liep er moedig op af en ging er BOVENOP staan. Gelukkig wist Fleur hardstikke zeker dat er MatrasbewonendePaardetendeKabouters in zaten en hield gepaste afstand.

Hoe nu verder??????

batje (soms ook wel de slimste van het stel) begon heftig heen en weer te springen op het gevaarte en vertelde aan Fleur dat ze alle MatrasbewonendePaardetendeKabouters aan het doodstampen was. Toen ze daarna van haar welverdiende appel genoot wilde Fleur ook wel in de buit delen.

Geheel gerustgesteld heeft dit duo hun lunch op het matras (gevuld met inmiddels platte MatrasbewonendePaardetendeKabouters) genuttigd en ze leefden nog lang en gelukkig..


** Fleurtje begint eindelijk vertrouwen in me te hebben! Na wat gesnuffel krijg ik haar over de meest vreemde objecten!! JOEPIE Lachen **

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..



batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 09:40

Maya schreef:
Alleen heeft het ook nog een speciale reden dat ze over matrassen moet lopen?, of gewoon voor de lol?


Buiten dat het handig is dat Fleur dan een keer bij mij kan logeren Tong uitsteken zie ik geen reden haar over matrassen te leren lopen.. Maar ze lagen nou eenmaal op het ruiterpad, dus gaan we er overheen. Is best handig om een paard te hebben dat nergens meer van op kijkt Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers