Foto's maken van paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Foto's maken van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 14:07

Dat hoort toch heel leuk te zijn maar soms is het ook wel heel erg moeilijk. Mijn Welsh K ruin heb ik geleerd te volgen en dat doet hij dan ook heel braaf terwijl ik probeer hem op de foto te zetten. Mijn Tinker wil aandacht en wijkt ook nooit een stap van mijn zijde.

Maar vandaag had ik geluk. Ik had de grote telelens er op gezet zodat ik op flinke afstand kon blijven en het leek wel alsof ze expres poseerden. Hoofden bij elkaar, in een mooie stand gaan staan. Het kon niet op. En ik maar knippen tot ik bedacht dat het wel erg lang duurde voor het rolletje vol was. Ik keek op het scherm en er stond geen nummer, ik keek in het venster en staarde naar de lege plaats waar normaal een rolletje hoort te zitten Frusty

Gelukkig had ik nog een rolletje maar het mooie moment was over, de Welsh volgde weer, de Tinker joeg iedereen weer voor mijn neus weg en ging tussen mij en de anderen in staan zodat ik steeds een wit vlak van zijn neus in beeld kreeg als ik wilde knippen. De ruinen lieten zelfs hun edele delen onbeschaamd hangen Lips are sealed

Soms, heel soms denk ik wel eens dat ze het er om doen.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:23

Ik herken dat Haha! ! Mijn monstertje draait of z'n hoofd af, of hij komt in de lens neuzen of dat misschien wel eetbaar is }>. Alleen van een flinke afstand met een sterke telelens lukt 't wel, maar dan staat ie altijd met de neus aan de grond! Ik heb dus weinig variatie in m'n foto's Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:17

wel balen, dat er geen rolletje in zat!
Mijn tinkerjaarling fotograferen is een grote ramp, want ze vind het gras enzo allemaal véél belangrijker dan het fototoestel.
En Mazzeltje is echt een waar fotomodel, staat altijd met zijn oortjes naar voor, en die moet gewoon altijd op de foto Haha!
Gekke paardjes

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:15

ik vraag voort altijd iemand mee... en net voordat ik knip... laat die bv net om het hoekje iets vallen.. oortjes naar voren... eigenwijze blik *KNIP!*

vraag dus iemand mee... die ze ofzo afleid... maar waar ze niet naar toe kunnen
bv een aantal meer van het hek vandaan... achter jouw (heel sneeky) met een zakje brokken ritselen...
Haha!

succes!

Wel balen zeg van dan lege fototoestel!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:48

Nee dat ken ik ook zn verzorgpony van mij elke keer lief met zij oortjes naar voren maar zodra ik de foto knip oren naar achteren. Zo heb ik 1 heel fotorolletje gemaakt. Behalve de laatste foto, die was perfect Haha!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:13

voordat je een leuke foto hebt gaat er een heleboel tij doverheen Haha!
maar dat maakt het denk ik ook zo leuk, als je een paard hebt wat in 5 minuten alles doet zoals jij het wil, tsja dan ben je snel uitgeknipt Knipoog

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 19:23

Ja, zo kan je het ook zien Haha!

Maar wel frustrerend als je bij jezelf denkt "dat worden mooie foto's, eindelijk" en dat je uitgerekend dan het rolletje vergeet Haha!
Dat was me echt nog nooit eerder overkomen Bloos

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:25

ja das wel balen ja.
ik heb het ook wel eens gehad op een concert, zat ik super voor het podium en ik 6 rolletjes volschieten met mijn splinternieuwe kamera met super zoom.
nou dat kon niet misgaan natuurlijk, ja wat denk je niet 1 foto gelukt, fototoestel verkeert ingesteld grrrrrrr
nu heb ik een digitale en das veel makkelijker en op den duur ook goedkoper.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:34

Ik heb ook altijd van die momenten dat ik denk 'had ik nu maar mijn fototoestel mee' neem je hem de volgende keer mee, doen ze nix Frusty

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:40

ik ga tegenwoordig bijna nergens meer heen zonder fototoestel haha
folgens mij ben ik verslaafd? Verward