Zomaar een belevenisje...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 17:23

Vanmiddag ben ik met mijn kleine neefje van 3 jaar, naar Isolda geweest. Ik wilde haar eventjes borstelen en hij liep heel stoer met de borstelzak te slepen. Hihi, schattig hoor, z'on dreumesje! Hij lijkt wel heeeel erg klein naast Isolda.
Nou we hebben eventjes gepoetst, ik had hem op de arm, dan kon hij Isolda haar manen kammen. Hij vond het wel wat eng, want Isolda vond Martijn heel interessant. Ze snuffelde aan zijn jas en dat vond hij Niet leuk.
Zegt ie ineens, Tante Tina, ik wil rijden!!
Snel mijn zus gehaald en een zadel en een hoofdstel. Ik erop, neefje voor op het zadel en een rondje gemaakt! Hij vond het helemaal het einde!! Hij had de teugels in de hand, zat keurig rechtop en ik hoefde hem bijna niet vast te houden. Isolda was de schattigheid zelve... Zouden paarden dat voelen, dat ze braaf moeten zijn, met z'on klein mensje op hun rug?? Dat vraag ik me weleens af...

Nou ja, hopen dat ie wat vaker wil, dan kunnen beginnen met zeuren om een leuke pony!!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 21:54

hihihi, Mien... Nou ja, als het beessie maar een naam heeft!
Ja, ik vind het heel vreemd, dat een paard dat aan kan voelen, daar rekening mee houd...
Maar het is toch echt zo, denk ik.
Wat hebben we dan een schatten he?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Rodevlinder, Tomboy0 en 35 bezoekers