Ik mis mijn paardje, meer studenten last van?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
equitation

Berichten: 752
Geregistreerd: 26-09-08

Ik mis mijn paardje, meer studenten last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:33

Sinds drie weken zit ik op kamers. Ik vind het superleuk en ik ben ook wel heel druk met studie en studentenvereniging maar als het einde van de week nadert sta ik te popelen om weer naar huis te gaan zodat ik mijn paarden weer kan knuffelen etc. In het weekend werk ik ook nog op een dressuurstal, dus dan krijg ik weer een dosis paard zodat ik er weer bijna een week tegen aan kan maar ik vind het wel moeilijk want eerst zag ik ze elke dag. Ze staan aan huis, dus nu zorgt mijn jongere zusje er doordeweeks alleen voor. Normaal regelde ik alle dingen dus ik vind het ook best moeilijk dat ik het niet meer allemaal in de hand heb. Meer mensen in dezelfde situatie?



equitation

Berichten: 752
Geregistreerd: 26-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:44

MLoeser schreef:
Je kan natuurlijk ook een pensionstal voor je paard zoeken waar je studeert ;) Dat gebeurd hier vaak genoeg.

Ja, maar mijn zusje rijdt ook en ik heb hier geen auto voor de trailer, m'n instructrice woont vlak bij mijn thuisthuis en zij is supergoed dus noway dat ik naar een ander ga. Plus dat ik 1 a 2 x in de maand nog een wedstrijd heb.

equitation

Berichten: 752
Geregistreerd: 26-09-08

Re: Ik mis mijn paardje, meer studenten last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:46

Ik zoek trouwens ook geen oplossingen, het is gewoon even niet anders, straks met een beter rooster of als het voorjaar weer begint, ga ik wel een keer doordeweeks op en neer. Ik vind het gewoon leuk om het te delen met lotgenoten.

equitation

Berichten: 752
Geregistreerd: 26-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:48

Sabine schreef:
Ik mis mijn paardjes ook! Woon ondertussen al ruim 3 jaar op kamers en mijn paarden staan thuis. Gelukkig is thuis een dik half uur met de bus dus ik ga ergens midden in de week een middagje/avondje naar huis om te rijden en te poetsen en knuffelen. Vind het ook ontzettend jammer dat ik niet elke dag contact met ze heb met het binnen en buiten zetten, eten geven en knuffelen maar het is niet anders. In het weekend krijgen ze aandacht voor 10 ;)

Haha, dat heb ik ook dan knuffel ik ze plat :D Ze vinden het dan ook wel weer heel grappig als je er bent. M'n ruin komt dan ook veel enthousiaster de wei uit om te rijden en is dan superknuffelig, dat was hij eerder niet. Misschien is voor hem zo'n weekendrelatie wel goed, dan heeft hij het idee dat die veel vrije tijd heeft :Y)

equitation

Berichten: 752
Geregistreerd: 26-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:51

loveSaros schreef:
Hier nog een student met het zelfde probleem!
Maar gelukkig gaat mijn paardje op 3 oktober mee naar een stal vlak bij mn studie, dan kan ik lekker door de week rijden :) .
Het plan is dat mijn vader 1x per maand hier naartoe komt en dat we dan op wedstrijd gaan, ik ben benieuwd of het gaat werken.

Hee, wij doen dezelfde studie!! Oke, dat is ook wel handig. Mijn zusje rijd hem doordeweeks, en de mijne blijft sowieso thuis zodat ik in het weekend ook nog kan lessen bij mijn instructrice en op wedstrijd kan gaan. Waar in Wageningen ga hem/haar stallen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, catootje, DieL_Zor, JackAebe, Mews, nick_en_ik, onpaard, pluklief, tienus63, Titsia, Vagabondo, xPabloBokt en 126 bezoekers