Groot dillema

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-01 22:45

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:18 ]</font>


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-01 23:01

Er is tegen mij gezegd dat hij doordat hij ouder is slechtere botten begint te krijgen en dat het dan nog slechter is om zijgangen te vragen enzo. en ok ik wil heeeeel graag met bram uitkomen in de drs gewoon omdat hij mijn eerste paardje is waar ik al zoveel mee bereikt. Het is voor mij ook wel van belang om dat paardje te redden ( die texas) hij is geen manegepaard, en dat zal hij ook nooit worden..maar hij is gewoon zo super ( mijn eigen paardje nu ook hoor) maarja

liefs ymke

_________________
*** Regen komt nooit alleen, altijd met zijn allen ,omdat ze in hun eentje te licht zijn im te vallen.. ***

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-02-15 22:45 ]</font>


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 12:03

ja, bij mij sprong de vonk echt over. en het is gewoon een supermooi paardje. Wel nog heel ielig want hij is nog helemaal niet volgroeid. en hij kan supermooi lopen, dus geschikt voor dressurwedstrijden. Waarschijnlijk ga ik hem eerst een tijdje huren om te kijken hoedat gaat, ik wil in ieder geval vandaag of morgen even vrijrijden om te zien of hij wel alleen in de bak kan...

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Maaaarije, Mieke, StalNollie, vilo en 90 bezoekers