Paardentandarts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 11:01

Bij ons komt maandag de paardentandarts, het is een hele goede uit Belgie. Hij gaat Jur ook doen, dat is alweer 2 jaar geleden, maar Razinda laat ik hem niet doen. Razinda heeft hele goede controle nodig in de kliniek of door een dierenarts. Vroeger had ik het nooit zo op paardentandartsen omdat er toch een hoop prutsers bij zitten (hoor je weleens) en omdat het toch geen dierenartsen zijn. Maar deze heeft wel een hele praktijk geloof ik.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 11:06

Oja, nog een reden waarom Razinda niet naar de paardentandarts kan: Razinda moet gesedeerd worden en de meeste paardentandartsen mogen dat niet doen, tenzij ze ook dierenarts zijn.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 12:29

Dat heb ik ook, maar deze schijnt erg goed te zijn dus ik probeer het maar een keer. De vorige paardentandarts was ook wel goed geloof ik, maar die heeft niet gesedeerd omdat hij dat ook niet mocht en die heeft 2 wolfstandjes getrokken. Arme Jur, dat lijkt me toch wel heel pijnlijk!! En nou heb ik ook gelezen dat het een beetje een rage is om wolfstandjes te trekken en dat het helemaal niet hoeft!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, frutsel05, Sintara en 23 bezoekers