Zijn jullie paarden verzekerd?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 11:00

Hallo, ik zit er over te denken om Toon te laten verzekeren.

Wat zijn jullie ervaringen, welke maatschappij, soort verzekering, kosten hiervan?

Alvast bedankt.

Mieke


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-01 09:27

Allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.

Het gaat mij inderdaad voornamelijk om ziektekosten te verzekeren (koliekoperatie van negenduizend gulden of zo, komt wel eens voor en moet er niet aan denken dat ik dat dan niet kan betalen). Mijn vorige paard had altijd wat (werd regelmatig in elkaar getimmerd in het land) en dit had uiteindelijk een operatie aan de knie tot gevolg. dit kostte me drieduizend gulden, wat ik gelukkig wel had. Deze kosten kon ik weer verhalen op de eigenaar van het paard waar ze een klap van had gehad. Door mijn ruiterbewijs ben ik behoorlijk WA-verzekerd, dus als Toon zo'n akkefietje uithaalt is dat financieel gezien geen probleem.

En natuurlijk zal ik Toon terugkopen van de verzekering als het niet meer gaat. Enkele reis Italie zit er voor hem niet in!!

Ik heb wel eens wat info aangevraagd bij div. maatschappijen maar ik vind het moeilijk vergelijken, vandaar mijn vraag.

Misschien moet ik inderdaad gewoon een offerte aanvragen. dat is wat duidelijker denk ik.

Groetjes Mieke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Mark0919, Vagabondo en 48 bezoekers