Ranita begint nu echt lekker te lopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Ranita begint nu echt lekker te lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 12:12

Ik rijd Ranita nu sinds pasen ongeveer. Het ging in het begin heel goed, maar toen had ze een tijdje stil gestaan en wilde daarna echt helemaal niets meer.
Nu heb ik woensdag privéles gehad en ging echt super! Heb haar toen die donderdag gereden, maar in een ander bak, dus ze liep helemaal niet omdat ze alleen om de vreemde omgeving lette. Vrijdag ment de eigenaar altijd met haar, het weekend wasik erniet en heeft ze dus stil gestaan en maandag had ik een stukje met haar gewandled, maar toen was ze zo druk dat ik vrij snel maar weer terug gegaan ben, om ongelukken te voorkomen. Dus ik zag er eigenlijk wel een beetje tegenop om er gisteren (dinsdag) weer op te stappen. Moet namelijk een kwartier over de weg om bij te bak te komen en in de bak is ze soms ook nog wel eens alleen maar alle kanten op aan het rennen en vreemde sprongen aan het maken. En omdat ze maandag zo druk was, dacht ikdat het niet goed zou gaan, maar om haar nog langer stil te laten staan was ook gen optie. Dus er gister toch maar opgestapt. Maar het ging super goed, wel een beetje schrikkerig op de weg en in de bak af en toe een beetje bokken en de lucht in springen, maar verder deed ze precies wat ik van haar vroeg en is ze geen één keer de verkeerde kant op gegaan. Dus ik was wele heel blij dat ik toch maar wel wasgaan rijden.
Ik wil alleen zo graag weten of ze nou wel of niet een veulentje krijgt. 30 juni is z uitgerekend, maar nog nauwelijks dik en reageert nog heel normaal op zadel enzo. Maar goed, ik merk het wel.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers