Gisteren 6 hengsten gecastreerd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:20

hoiiii

een paar weken geleden hebben wij er ook 5 gedaan, maar het moesten er eigenlijk 6 zijn, maar er zat een klophengst tussen, maar ja.

leuke appaloosa, maar de hengstenkeuring van het NAS is toch al geweest?? of laat je hem alleen venterinair keuren?
bij ons in de lijnen zit ook sonny!! is echt een goeie hengst!

gr linda Lachen

Corona schreef:
he, is het vandaag nationale reageer-niet-op-corona´s-topics-dag ofzo! Verdrietig
op mijn topic op EA wordt ook al niet gereageerd Huilen


heb gister bijna nie gebokt, hihi, maar heel eventjes!! Haha!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:11

Corona schreef:
hoi, wanneer de keuring van NAS is weet ik niet. Zafir moet eerst nog gechipt worden en opgevoed worden. hij heeft drie jaar de vrijheid gehad en staat nu op stal en gaat dan beleerd worden. en dan gaan we kijken wanneer de keuringen zijn.
ik ben ook erg tevreden over Sonny-bloed. mijn Maël heeft aan moederskant ook als opa Sonny en als vader De Saint, echt een prima beest.
even afwachten hoe ie het doet als dekhengst, als dat tegenvalt is het alsnog hakkietakkie.


hoii

die keuringen zijn al geweest, misschien volgend jaar. Wij hebben nu 3 appies, 2 grote maat en een kleine maat.
de grote maat zijn Sonny x gelders paard (weet ff de vader nie) en Palousa Santos x Sonny. Wel 2 heel verschillende!!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 11:40

Corona schreef:
he, wij hebben ook een Sonny*Palousa Santos!! De vader van de moeder van onze Jaspis is Sonny en zijn eigen vader is Palousa Santos, Jaspis zelf is nu gecastreerd.
als je een van je Appies wil laten dekken door Zafir, voor of na de keuring, meel me dan even!!
En je kan natuurlijk altijd even op mijn site kijken voor meer info en foto´s
http://communities.msn.com/ponytekoop


hoi,

je bedoelt zeker santos x sonny, andersom kan nie he!

maare dekken gaat niet, het zijn 2 ruinen!! 1 ervan is trouwens ook ster!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 11:43

tjee wat gek, krijg ineens een groot lettertype, ohjee, linda gaat ff offtopic!! Bloos maar snap er ff nix van.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:09

wat bn ik toch vergeetachtig, 1 van ons is Oleander x Sonny!!

foutje!! Frusty

gr linda Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, ChelseaAyLee, Eliine, mirriejj, onpaard, Rivendell, vilheide en 116 bezoekers