Gisteren een 20x60 baan uitgezet in het land!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 14:27

Wat leuk!! Waar ligt hij?
Inderdaad heerlijk rijden he, zo'n grote bak, ook wel goed voor je paarden, want die zijn die super verende bodem gewend, dus wel lekker dat je ze soms op een andere ondergrond kan trainen.
Maar ben jij echt zo fanatiek dat je voor een training schroeven indraait? Ik kan geloof ik nog heel wat van je leren!

Navragen is beter dan afvragen.



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:34

Janna, ik zou ook nooit op gras gaan rijden zonder schroeven hoor, ik rij gewoon nooit op gras.
Ik moest vandaag zelf op zand starten, dus geen schroeven en ben daarna even naar het gras terrein gestapt om Pava te zien rijden, maar als ik dan aan de lange teugel over het gras rij, moet ik mezelf al elke pas voorhouden dat hij in het land ook niet valt, dus dat hij best een stukje rechtuit kan lopen op eigen benen zonder meteen brokken te maken, maar ik ben snel weer terug gestapt omdat ik het toch niet lekker vond.
Dus echt rijden zonder schroeven op gras, nooit van mijn leven.
Ik zou alleen in Jura's geval nooit in die grasbaan rijden, maar altijd in de bak, ook al is hij kleiner. Vandaar dat ik zei dat ik nog wel wat kon leren van het fanatieke van Jura.

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 09:30

Maar zonder ijzers is een heel ander verhaal. Ik weet of ik het dan zou durven, ben wat dat betrefd een verschrikkelijke schijtbak, maar het moet wel kunnen.
Maar met ijzers en dan zonder schroeven dus echt niet he.
Trouwens, schroeven draaien zonder ijzers is zo'n klus Haha! Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Em_, GoogleAdsense, Ladyson, Sanet, Ubermetrics en 38 bezoekers