Buitenrit op het Balloërveld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 23:14

Is het niet meer afgesloten?? Was laatst nog van plan om daar lekker te rijden, dacht ik, rijd ik vanaf de andere kant het Balloerveld wel op, kom ik daar dus (na drie kwartier rijden) hing er een bordje dat ik er niet op mocht. Kon ik weer helemaal terugrijden!!! Frusty Maar dan ga ik van de week daar weer lekker een buitenritje maken! Pling


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:47

Misschien willen onze paarden ook wel mee Haha! Hangt er een beetje vanaf of ik IJsco dan nog heb dan wil ik sowiezo wel mee, of dat ik dan Daisy heb, want ik weet nog helemaal niet hoe die buiten is. Dus dat wordt ff uitproberen. Zou wel leuk zijn, Pliva, het paard van mijn zus, Primavera, van een vriendin van ons en Dasiy. Alledrie lekker fit! }>
Kan trouwens waarschijnlijk het zadel van Abdullah van Astrid overkopen Maaike. Weet jij nog of dat een beetje een fijn zadel is? Volgens mij is die best HARD!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:24

Nou valt mee hoor, Pliva en Prima hebben lang niet meer geraced!! Is je Tinker nog niet ingereden dan??


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:23

Ik vind het een goed idee. Dan kom ik dus niet met IJsco maar met Daisy. En tegen die tijd kan Maaike waarschijnlijk ook haar Tinker meenemen. *LOL* Riette ook zin om mee te gaan??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:44

Hoe ga jij dan Kitty? Met de trailer?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 19:56

Ja Mirjam, ken je haar? Pling

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 00:24

Musica was een merrie. En dan heb je waarschijnlijk op Allegra of Nobila (beide hengsten) gereden.
Ik rijd nu nog steeds op de manege, die nu overgenomen is door de familie Vonck.
Bijna alle paarden en pony's zijn verkocht, Allegra is nu ruin en die hebben ze dus nog.
Lekker off-topic... Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:41

Nou, misschien dat sommigen van jullie mijn berichtje op paardenpraat al hebben gezien maar ik ga dus waarschijnlijk niet mee, tenzij op een Fjord, want ik ben paardloos vanaf juni. Ik mag ineens het weiland niet meer huren dus komt er geen ander paard voor IJsco in de plaats. Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:48

Ja grappig idee Ylva. Alleen IJsco krijg je niet meer voor een huifkar hoor. Dat vertikt ie schijnt het. Maar inderdaad, dat is ook in Drenthe en daar verhuren ze ook allerlei pony's en paarden voor buitenritten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:03

Hahahaha ja dat ziet ie wel zitten denk ik!!

Ik wil inderdaad wel eens terug naar waar IJsco 'woont' dat is hier ook vlakbij. Alleen best raar, krijg hem zo bijna een jaar gratis mee, en als ik dan een uurtje wil rijden moet ik misschien betalen Verward Maakt me niks uit, maar een gek idee, vind het nu een beetje mijn eigen pony. Maar Ylva kom jij helemaal uit Zeeland om met ons een ritje te maken?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:07

Oh op die manier. Hoop wel voor je dat het supersupersupergezellig wordt hahahahahhaa. Anders heb je er wel erg ver voor gereisd! Haha! Haha! Haha! Gek! *LOL* Wel gezellig hoor dat je ook meegaat!
Maarreuhhhhhh ik zal het niet doorvertellen hoe zo'n eind je dan gereisd hebt voor een paar uurtjes fjordhobbelen... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Anne_vD, Fayyah19, IASCrawler, Milow2018, SusanH, tienus63, Titsia, Yavanna en 138 bezoekers