toch nof wat eisen aan een paard..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

toch nof wat eisen aan een paard..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 21:34

eerst shiraz. ging niet door, mocht geen paard meer. toen weer wel, toen weer niet. zijn we gaan kijken naar folly. volgende dag mocht ik geen paard meer. nu was een optie mijn bijrijdpaard (als het doorgaat en t klikt) te kopen. zelfde avond nog 'verdraai ik alles' en gaat t niet door, terwijl dat helemaal niet zo is, want de eigenaresse van de manege wist er ook van. Komt erbij: waar haal je t geld vandaan, ja je werk en de tijd dan? 's avonds rijden is geen optie, en, i hate to admit, maar mn ouders hebben wel gelijk. nu draaien er 2 afspraken: een paard als je op jezelf woont, en een paard als je aantoont dat je het aankan qua tijd en school en werk. dat kan ik doen met een bijrijdpaardje. gaat t goed zou ik volgend jaar nog een eigen paardje hebben. ammehoela. dit is wat ik ga doen: ik rijd een paard bij, heb ik toch nog wat in handen, net een eigen paard voor een deel van de week. ik ga 1 tot anderhalf jaar sparen, en na de verhuizing kan ik mn paard op t land zetten (denk ik) scheelt ook weer.
misschien allemaal erg vaag, vind ik ook, maar ik baal zo enorm! maar toch, liever 2 jaar wachten dan loze afspraken, en weer hoop hebben als we een paard bekijken om de volgende dag te horen te krijgen dat ik hem toch nooit krijg. das toch t kijken niet waard? Boos!



Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 10:50

ik heb nog geen bijrijdpaard, dat hoor ik zondag pas. maar begrijp me niet verkeerd, als het doorgaat vind ik het heerlijk, en hoef ik ook geen eigen paardje, dat kan wachten. waar ik me boos om maak(te) is dat er eerst wordt gezegd dat ik een eigen paard kreeg, toen weer niet, toen zijn we gaan kijken bij een pony, toen mocht ik weer geen paard, gisteren weer wel en vandaag weer niet.

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 11:06

misschien is dat het wel. ik zie wel af en toe advertenties van bijrijdster gezocht boven de 18. maar wat is jullie ervaring met meiden van mijn leeftijd? allemaal van die penny meisjes, waarbij alleen rijden telt?
want er zijn ook een aantal waarbij het vooral om verzorgen gaat maar die worden blijkbaar niet gezocht Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers