wat ik niet snap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

wat ik niet snap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 17:05

waarom noemen sommige mensen een pony of paard dat ze gekocht/gekregen hebben een nieuwe AANWINST!? een paard is een dier en niet zomaar iets wat jou eigendom is. ja natuurlijk. dat paard WORD van jou maar dat betekent niet dat het een aanwinst is.. ik vind dat altijd zo vaag klinken zo.. ja nouja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen.. wie snapt wat ik bedoel?? een paard is geen "ding"

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 19:59

nee ik vind ook niet dat ze een ècht eigen leven hebben maar een paard is een paard en niet iets waar er honderden van zijn in de winkel ofzo snap je. en ik vond "aanwinst" gewoon zo officieel klinken. zoiets zeg je ook als je een nieuw zadel hebt en dat is toch weer even heel wat anders.. maargoed. ik snap ook wel zoals xono zegt van wow daar mag je blij mee zijn: aanwinst.. ja dat klopt dan ook wel weer.. maargoed ik vind het nog steeds VAAG Tong uitsteken

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 20:07

Pinky_girl schreef:
Vind het inderdaad een beetje 'arro' klinken. Zo van, ik heb er al 10 en nu heb ik er nog een aanwinst bij.


PCIES! dat is nou precies wat ik bedoel.. (kon alleen ff geen voorbeeld vinden)

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 10:57

Sjuimpje schreef:
Het is maar waar je je druk om wilt maken,
iedereen moet zelf weten hoe die zijn nieuwe paard noemt

ja natuurlijk! ik zeg toch ook niet dat ik er een probléém mee heb. ik zeg alleen dat ik niet zo goed snap dat je je paard zo noemt.. verder niks aan de hand hoor relaxxx

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, carina, Earth, ElinaSK, estell__, JPitty, Kimberley_, onpaard, rien10, StonedRomy, xRooss en 86 bezoekers