Pavo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 10:01

Mijn paarden stonden op Havens en op de nieuwe stal zijn we over gegaan op Pavo Stibro (dacht ik) en Pavo muesli (Stimix ofzo?). Tot nu toe heb ik niet het idee dat ze er slechter van worden ofzo. Iemand ervaringen met Pavo, wat vindt je ervan welk produkt geef je, en hoeveel? Ik geef nu 2x 1 kilo en 's avonds laat nog een halve kilo muesli.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 13:01

Dus er zijn wel veel bokkers die Pavo voeren! Lachen

Ik voerde ook Subli muesli (van de Welkoop) en daar waren ze gek op, maar ik geloof dat ze de Pavo Stimix ook wel lekker vinden!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 16:10

Jur is ook nogal kieskeurig, ze eet bepaalde merken niet graag en andere wel. Zo lustte ze bijv. een tijd geen slobber meer toen ik een ander merk probeerde. Tot nu toe gaat het met de Pavo wel goed. Maar voor wortels en appels laat ze alles staan, dat vindt ze echt het allerlekkerst! Razinda ook trouwens. Het is dat die zakjes best duur zijn, anders zou ik ze veel meer wortels willen geven.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 22:50

Hihi Lachen

Maar ik weet niet of je zoiets ook hier in de buurt kan krijgen. En verrotten ze niet gauw?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 08:59

Is dat zo? Dat is in elk geval mooi, want Jur krijgt snel dikke benen van teveel eiwitten...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, Bretsa, carin0903, ComscoreBot, DemiSisa, Irma77, kimwilliam, Milow2018, springzeker, sterregoud, StonedRomy, Tucktuck, vordur, Yentaah en 91 bezoekers