Divoza-dagje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Divoza-dagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 21:57

Vanmorgen kwam eerst mijn nichtje langs, om voor het eerst met Tamaartje te rijden etc.
Nou dat ging super, lekker een buitenritje gemaakt! Binnenkort maar even wat tuig voor haar kopen, deze keer moest ze het even met een halster+ teugels doen *LOL* .

Daarna kwam een vriendin toevallig langs, en hadden we 't op een gegeven moment over Divosa. Ze zegt: 'wanneer gaan we er nou eens heen'? Knipoog
Nou ik zei: 'nu meteen '!! Dat was dus erg snel besloten... Koe

Haha, kwam mooi uit, we hadden beiden lekker een dag vrij, dus hup m'n auto in en rijden maar.
Jeete mina, wat is dat een p*kkeeind rijden zeg!! Haha!
Afijn, eenmaal aangekomen...

We komen binnen, en zeiden: 'hier vermaken we ons wel'! *LOL*
geweldig groot zeg. Je kunt er lekker struinen, en je hebt er zelfs Haha! een koopjeshal.
Ik heb echt (te) veel mooie dingen gezien! Volgende keer als ik heen ga, zorg ik dat ik gespaard heb, want dit was erg moeilijk kiezen! Schijnheilig

Uiteindelijk kwam ik met een babyblauwe zomerdeken (met donkerblauw+witte bies), snoepjes en een bitstukje( voor 't longeren) thuis.
Nou netjes toch? Niet teveel uitgegeven. Haha!

Vriendin van mij kwam met veel meer thuis: voerbak, kiefferhoofdstel (god wat zijn die duur!! Bloos ) longeerzweep, dekje, ook een zomerdeken, Pikeurpetje, en weet ik veel wat. Clown

Afijn, ik vond het echt geweldig daar. Lijkt me echt gaaf als je onbeperkt eens zou mogen winkelen daar zeg. Wow, dan zou ik het echt wel weten!! (wie niet? *LOL* )

Pompidou was alleen erg bang voor haar nieuwe 'pyama'. Toen ik hem oplegde, zakte ze zowat door haar benen? Verward
Echt een raar paard. Gaaaap *LOL*


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 10:28

Ja ik was in Leek!! Party!!
Wat grappig. Ik wist wel dat jij bij Divoza werkte, maar niet dat je in Leek werkte!
Ik heb inderdaad vaak over Pompidou gepraat: 'oohh, dit zou leuk voor Pompidou zijn, oooh en dit ook!! Clown *LOL*

Kan Divoza dat niet eens organiseren? Een tekenwedstrijd of zo Tong uitsteken wie 't mooist tekent, mag een uur onbeperkt winkelen...
Wow je zal 't maar winnen... Scheve mond


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 10:38

Jaa!!
Kan je dat niet regelen Naz? Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 15:24

Niet zo heel grote koopjeshal, maar wel erg leuke koopjes!
Ze hadden ook New Sealand dekens, voor 35 euro of zo. Ik baal nog steeds dat ik die vergeten ben mee te nemen... Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, GoogleAdsense, Irma_Maandag, Jihama, lanouska, SusanH, tienus63, Ubermetrics en 44 bezoekers