Wie wil er nu zo'n pony?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Wie wil er nu zo'n pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 21:31

Mijn lieve verzorgpony is nooit echt braaf geweest bij z'n baasje maar de laatste tijd is het heel erg. Ze wil m nu echt gaan verkopen maar wie wil er nu zo'n pony?

Buitenrijden
Dat kan niet, in bos en strand gaat ie zo hard en zo erg bokken, je krijgt m gewoon niet meer terug, ze heeft alles al geprobeerd maar hij gaat alleen maar door. Gewoon door het dorp stappen gaat ook niet, hij is wel verkeersmak enzo en verder braaf. Maar zodra hij door heeft dat je terug gaat begint ie te draven en als je m tegen houd gaat ie zeer gemeen bokken.

Springen
Hij kan heel goed springen maar hij weigerd zooo vaak. Bij mij weigerd ie minder vaak dan bij haar maar dat is omdat zij meer probeert afstanden te regelen enzo en dat pikt ie niet. Wedstrijden springen gaat ook niet zo goed, vreemde hindernissen weigerd ie gewoon en zodra hij de bel hoort probeert ie hindernissen in elkaar te slaan.

Dressuur
Hij kan heel netjes op M niveau lopen maar zodra je op wedstrijd gaat doet ie het niet meer, soms als ie een goede bui heb dan doet ie het heel goed maar anders niet.

Stalgedrag
Hij is verder heel goed opgevoed, heel lief enzo. Verder loopt ie altijd netjes mee. Hij kijkt je alleen niet meer aan als je langs z'n stal loopt en hem niet een aai ofzo geeft.

Ik wil dus echt niet dat ie weggaat maar dat is omdat ie bij mij veel liever is, dit komt omdat ik niet veel van hem vraag en als hij vervelend is kan ik mezelf heel goed inhouden want als je boos op hem wordt dan doet ie het al helemaal niet meer.

Dit is m dus, hij is ongeveer 8 jaar volgens mij en heeft kwpn papieren. Ik maak me dus onwijze zorgen over als ie echt verkocht gaat worden waar ie dan terecht gaat komen.

Afbeelding
Afbeelding

Deze overbouwde gek met 2 maanogen dus.....


corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 21:49

Dat hoop ik dus ook maarja, z'n baasje kan ook heel goed rijden en kan meestal lukt t wel om hem goed aan te pakken maar de laatste tijd pikt ie dat niet meer en gaat lopen steigeren. Das een minder leuk grapje.

Hij heet trouwens Avanti Knipoog


corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 20:25

Het is mijn VERZORG pony, zijn eigenaar heeft al 3 jaar alles geprobeerd en hij is nog steeds vervelend met alles.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 19:02

Lekker idee Tessa, als dat kon had ik het al lang gedaan hoor. En Avanti is idd een heeeeeeeel mooie naam.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 20:10

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wat grappig. hij is in ieder geval wel een voorbehoedsmiddel op de eerste plaats in een wedstrijd. Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers