trailer ramp en afgekeurd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 18:42

Gatver wat een gezeur.

Als jij dit paardje graag wilt en de dierenarts keurt hem en alles is goed behalve dat been dat hij bezeerd heeft, dan geef ik jou alle 100% gelijk dat je hem toch hebt gekozen.

En dat over onverantwoordelijk bezig zijn vind ik al helemaal sukkelig Xono.

Even jouw redenen naar mijn mening zetten:

- Het is heel normaal dat je een pony "koopt" en dat hij na afkeuren direct terug kan naar daar waar je hem vandaan hebt. Zei maakt de keuze dit niet te doen, laat haar lekker als ze dat wil.

- Werd hij op een kliniek gekeurd?? Zo ja, logisch dat de kliniek niet op loop afstand is!!

- Wil je een ruin of mogen er geen hengsten op stal , heb je besloten dat je hem echt houd, dan laat je hem toch lekker castreren!!! Logisch toch, en helemaal je eigen keuze!

- Natuurlijk laat je af en toe iemand kijken of hij kreupel is!!! Wat zou jij dan willen xono. Dat je paard de hele dag heen en weer loopt en dat er de hele dag mensen naar hem kijken of hij nog kreupel is???? Ik hoop dat ik je verkeerd opgevat heb.

En boogiegirl, heel erg veel sux6 met je nieuwe paardje. Ik hoop dat je er veel plezier van hemt en dat de kreupelheid echt door de trailer komt en zo weer over is.



Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 19:12

Ok, we verschillen van mening. Geeft toch ook verder niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers