Precies een jaar na overlijden Insy....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49150
Geregistreerd: 03-03-01

Precies een jaar na overlijden Insy....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 15:26

Vandaag, 17 mei, is het precies een jaar geleden dat mijn vriendje Insulation (Balzflug x Formateur x Cadmus xx) werd ingeslapen vanwege een botcyste. De dag waarop ik hem achter moest laten bij de dierenarts en dat ik afscheid van hem moest nemen. Mijn moeder heeft me bijna weg moeten sleuren omdat ik bij hem wilde blijven....

Veel van jullie zullen het zich nog wel herrinneren en ik heb ook heel veel lieve reacties gekregen toen van jullie. Deze heb ik nog steeds en ik lees ze nog regelmatig door. Het is toen een grote steun voor mij geweest en vooral degenen die dit ook meegemaakt hadden konden mij daarmee goed helpen.

Toen werd ook gezegd dat ik over een tijdje hopelijk met een glimlach zou terugkijken in plaats van met een traan. Dat is nu wel het geval hoewel ik het af en toen nog heel moeilijk heb. Bijvoorbeeld door opmerkingen van iemand over hem of bij het kijken van de foto's of de video-opnamen en bij het horen van liedjes die populair waren in die tijd of zijn kurmuziek......."Jura trouwens nog bedankt voor dat topic daarover!"
Zo heeft bijvoorbeeld het nummer 'Back in my life' van Alice Deejay een hele andere betekenis gekregen die ik toen nooit had durven denken.....

Het heeft een tijdje geduurd voordat ik zijn dekens heb gewassen enzo maar ik denk dat ik nu met een glimlach aan hem terug kan denken en ik ben hem heel dankbaar voor alle goede dingen die hij mij gebracht heeft. Ik vergelijk inmiddels geen andere paarden meer hem, want er is nou eenmaal geen paard zoals hij en die zal er ook nooit meer komen. Ik besef nu eindelijk dat hij echt nooit meer terugkomt. Dat klinkt raar maar in het begin is dat heel moeilijk te bevatten dat je hem ECHT NOOIT meer zult zien.

Hoe beleefden jullie deze dagen en hoe denken jullie nu aan je overleden paardje terug??

Insy, bedankt voor alles jongen, ik zal je nooit vergeten....The final countdown wacht ons nog.....

"I wont' forget"..........

Liefs Suzanne

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49150
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 14:13

Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!

Inderdaad.........Wouter schreef nog geen 2 dagen geleden dat hij zich niet kon voorstellen wat ik voelde omdat hij het nog nooit mee had gemaakt...........en nu is zijn vriendje ook overleden, zomaar van de ene op de andere dag.
Geluk en verdriet liggen zo dicht bij elkaar, niet voor te stellen. Het ene moment mag je naar het NK en het andere moment is hij dood.
Het leven is zo kostbaar...

Voor altijd herrinerd
in liefde en vriendschap
Voor altijd aanwezig in woord en geest
Voor altijd verbonden
door onzichtbare banden
Gekoesterd door velen
Gemist nog het meest.......


Ik hoop dat Insy en Jol nu samen lopen te rennen door de groene weides.....

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Tinkermuts, Vagabondo en 108 bezoekers