Hoe lang geleden dat je er voor het laatst bent afgevallen??

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:30

Eigenlijk is het al weer veel te lang geleden dat ik ben gevallen. Alleen die ene keer dat het echt pijn deed (compleet met ziekenhuis en alles er op en er aan) herinner ik me nog goed. Die ontelbare keren (ook na die bewuste crash) dat ik gewoon m'n broek afklopte en weer opstapte zonder een centje pijn zijn diep weggezakt.
Gevolg (ik denk dus omdat het zo lang geleden is dat ik voor het laatst gevallen ben): ik ben een beetje een scheiterd geworden, niet bang om er aan te rijden om te voorkomen dat ik er af knal (misschien dat ik daarom tot nu ben blijven zitten?) maar dus wel bang om echt te vallen omdat ik blijkbaar denk dat vallen altijd zo gaat als die ene pijnlijke keer, wat dus niet waar is, maar die kronkel zit er nou eenmaal Haha! Is het nog te volgen wat ik bedoel? Verward

Eigenlijk moet ik er binnenkort maar weer eens op een lompe manier afvallen, mezelf geen pijn doen en er hard om kunnen lachen *LOL*

Van Gipsy ben ik nog nooit afgevallen, die is niet lenig genoeg, dat zit ik wel uit. Haar eigenaresse heeft een quotum van 1x per jaar vallen, altijd op een lompe manier, dat ze ineens stil staat ofzo of de ene linksaf en de andere rechtsaf *LOL*

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:55

Steef schreef:
Op een pony blijven zitten is een stuk moeilijker als op een paard! Lachen

Echt wel!

Nulla tenaci invia est via

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten