Hoe lang geleden dat je er voor het laatst bent afgevallen??

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:12

maandje geleden, spier in m'n rug gescheurd ofzo. Maar ja, ik rij ook paarden in, dus dan neem je wat risico's
Als je alleen op een manegepaard rijd heb je gewoon minder kans om eraf te vallen dan wanneer je dagelijks 2 tot 3 paarden rijdt.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:23

heb ook wel paarden ingereden waar ik nooit afgevallen ben, maar soms gaat het een keertje mis. Baal altijd wel, maar het hoort erbij.
Hiervoor was ik er denk ik al heel lang niet meer afgevallen, Megan, een paard die ik al bijna 4 jaar rijd,ben ik dus echt nog maar 1 keer afgevallen, maar een ander bijvoorbeeld heb ik 3 jaar gereden, en in het begin was het wekelijks raak.
Afgelopen zaterdag nog iemand zien vallen in de dressuur, paard gaf een bok, toen ging de cap af, nog een bok, ruiter eraf. Ze zat niet erg stevig.

Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:29

dat is altijd zo dimmelin, als de eigenaar kijkt hoe hgoed het paard wel neit loopt, dan doen ze iets totaal verkeerds. Ik ken het.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten