Hoe lang geleden dat je er voor het laatst bent afgevallen??

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:08

Euhmmm nog nooit? Haha! *afkloppen* Schijnheilig
Ik doe het gelijk goed, als ik val dan val ik met paard en al. Dat was vorige winter met IJsco, we draafden in het bos, ze struikelt en we liggen samen op onze snoet. Lips are sealed

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:41

Pipo schreef:
Echt nog nooit?????

Nee echt nog nooit. Mijn zus tot voor kort ook niet. Maar laatst heeft Pliva het tijdens een stormachtig ritje in de buitenbak voor elkaar gekregen. Toen zat de schrik er ook wel in bij mijn zus. Zo van: "dus het kan toch" Haha!
Ik heb ook wel op idiote paarden gezeten, maar het grootste 'probleem' van mij is, dat ik niet DURF te vallen. Het klinkt raar, maar vorig jaar bijvoorbeeld zat ik aan de longe op een Welsh K die een kwartier lang niets anders deed dan bokken en stijgeren, maar ik dacht echt, als ik nu val, breek ik alles, als ik het al overleef...
Dus ik pak dan het zadel vast en duim dat ik blijf zitten Cool

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten