eindelijk ALLEEN naar buiten geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

eindelijk ALLEEN naar buiten geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 15:07

nou vandaag was het dan zover....ik zou alleen langs de weg een stukje gaan proberen. Haha! eerst obelix uit het land vandaan geplukt,die lag nog heerlijk op 1 oor te slapen Slapen onder het poetsen werd hij al weer wat wakkerder gelukkig.... eerst maar besloten hem even aan het werk te zetten en daarna naar buiten te gaan......
dat aan het werk zetten ging goed.. hij liep heerlijk ondanks het warme weer!! Cool toen even mijn cap gepakt en besloten om gewoon maar te kijken hoever ik kwam...

het ging eigenlijk onwijs goed..heb een stuk van 20 min gestapt en een klein drafje... hij was echt onwijs braaf..

dus morgen ga ik weer lekker buitenrijden Lachen Cool

niet echt een lang verhaaltje maar moest het effe kwijt haha gr sandra!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:09

Leuk joh!
Lekker hé, met dat mooie weer buitenrijden. Helemaal als je peerdje net zo geniet als jij zelf! Party!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 15:12

ja hij vond het ook heerlijk.. liep lekker te briezen en zo.. lange teugel zelfs op sommige stukken..was echt lekker!! Lachen Lovers

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

tof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:28

Hoi,
Tof dat je alleen naar buiten bent geweest. Lekker is dat he. De eerste keer zeer zeker. Als je paard braaf is en het ook leuk vindt, dan kun je toch nauwelijks voorstellen dat er leukere dingen op deze wereld zijn.

Veel plezier de volgende keer.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:38

Nog ff een je hebt een tweede Jur! Tuigers rule!!! Lovers Lekker aan een los teugeltje langs de weg, kan me ook niet veel beters voorstellen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 22:02

Jurga schreef:
Nog ff een je hebt een tweede Jur! Tuigers rule!!! Lovers Lekker aan een los teugeltje langs de weg, kan me ook niet veel beters voorstellen.


hahaa ja wie weet... word ooit nog wel wat!! enne idd tuigers rule!! Lovers