waarom mijn paard nog niet zadelmak is

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

waarom mijn paard nog niet zadelmak is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:55

Sven geniet nog steeds van zijn jonge paardenleven. Ik heb het redelijk druk gehad, dus het blijft bij een beetje longeren. Hij staat tegenwoordig in de wei achter de binnenmanege, en ik vertrouw het zelfs de stalhouder toe om hem daar in te zetten. Misschien word ik ooit nog wat minder paranoia... Zelfs Nescio staat sinds vorige week weer in de wei. Zijn benen goed ingepakt, en vooral in zijn eentje, maar tot nu toe is hij achter de omheining gebleven, zijn z'n benen nog heel en liggen al zijn ijzers er nog onder, dus wat dat betreft gaat het goed. (keep my fingers crossed)

Zaterdag had ik Sven aan de longe, en heb ik weer flink staan genieten. Daarom is hij dus nog niet zadelmak... ik wil gewoon naar hem blijven kijken Haha! Ik ben vreselijk bang dat ik veel te veel met hem ga doen, en hem helemaal aan gort rijd als ik er straks op mag.
Hij kan zich als een vreselijk luie hengst gedragen, maar komt steeds beter aan de hulpen. Als ik een keer klik gaat ie een versnelling hoger Haha! Hij heeft er echt zo'n "tweede draf" op zitten, en blijft gáán... Kwijl Kwijl

Ik ben zo ontzettend blij met dat paard. Elke dag ben ik een beetje meer van hem onder de indruk. Van zijn karakter, van zijn beweging, van zijn exterieur.... gewoon helemaal wauw! Lovers Lovers


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:28

Prisca schreef:
Wat heerlijk zeg apart weides voor de paarden zou ik ook wel willen.


haha Pris, toch eens tijd dat je naar het Groene Oosten gaat verhuizen!
Hier kan dat zonder problemen namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:53

Prisca schreef:
Een voordeel de telefoon rekening zal erg laag zijn


wah... ik bok toch al op m'n werk.... Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IngeK, noordje en 97 bezoekers