waarom ben ik zo'n bange schijterd, nergens voor nodig dus..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

waarom ben ik zo'n bange schijterd, nergens voor nodig dus..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 21:48

De laatste tijd met rijden is Omega wat dwars, heb hem er nog wel doorheen weten te rijden tot nu toe maar het werd eigelijk alleen maar erger. Mijn bijrijdster had ook problemen met hem, ze had al eens hulp gehad om hem er doorheen te krijgen en ook in de les van de rijvereniging kreeg ze hem toch aan de gang. Nou is ze van de week afgestapt toen hij aan het etteren was, niet echt verstandig dus. Gisteren liep hij flink te etteren, met overgang naar de draf en met draven zelf kwam hij steeds terug tot hij bijna stilstond en zijn hoofd trok hij helemaal naar zich toe, toch steeds uiteindelijk weer vooruit gekregen met been- en stemhulp.
Vandaag ging het wat beter maar nog hele tijd dat terugkomen en niet meer vooruit willen. Heb ik uiteindelijk de zweep erbij gepakt, de enige andere keer dat ik die gebruikt had stond ik gelijk aan de andere kant van de bak. Ik ben ook twee keer nogal onzacht van hem afgedonderd omdat ik een bokpartij niet uit kon zitten en was weken uit de roulatie, dus dat vertrouwen in hem is niet echt wat op het moment.
Toch maar de zweep erbij gepakt, toen hij weer terug wilde komen een tikje (verbaasd me dat hij het gevoeld heeft) gegeven, hij stoof vooruit. Dit nog twee keer gedaan en het was over, hij kon zowaar weer voorwaarts draven zonder die kunsten tussendoor en ik heb zelfs nog gegallopeerd zonder rare kunsten.
Nu ben ik dus boos op mezelf omdat ik zo'n bange schijterd ben Frusty , wat dus achteraf niet nodig was en ik ben ook kwaad op Omega omdat hij na drie nauwelijks voelbare tikjes weer gewoon kan lopen, grrrrrrrrrrrrrr.

Sprakeloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ashley1, BETUWE, Bo_San, DDD3, Diortje_vds, Dries1990, eshz, Fudge, IngeK, laura_estee, mirriejj, Vagabondo, vera_pino en 122 bezoekers